Ralf Auron - 4th year hufflepuff - auditions for seeker
Ik voelde hoe Campbell me langzaam wegduwde waardoor ik weer bij zinnnen kwam. Ik zag de oncomfortabelheid im camp zijn ogen. Was hij boos? Merlin, wat heb ik gedaan? Ik val niet eens op jongens, noch mijn beste vriend. Ik beet op mijn lippen en zette een stap achteruit. Woorden bleven vast zitten in kijn keel, en sprongen maar niet uit mijn mond. ‘Ik… ik ga..’ zij hij alleen. Het leek alsof hij nog iets zou gaan zeggen, maar hij draaide zich al om en liep de ziekenzaal uit. 'Sorry,' fluisterde ik nog piepend, voordat hij de ziekenzaal verliet.'Sorry..' herhaalde ik, meer tegen mezelf dan tegen Campbell, en de deur sloeg achter hem dicht, wat als een messensteek in mijn hart voelde. Ik kneep mijn ogen strak dicht en verborg mijn gezicht in mijn handen. Ik beet zo hart op mijn lippen waardoor ik bloed begon te proeven. Waarom moest ik dat zo nodig gaan doen? Waarom heb ik een jongen gekust? Waarom heb ik überhaupt Campbell gekust? Ik val niet eens op beiden! Merlin, verdomme! Ik heb alles verknald! Woedend en teleurgesteld op mezelf, schopte ik met mijn zere been tegen een tafeltje aan die omver geschoten werd, maar mijn been nog zeerder van deed. Ik wenk me naar het raam toe en dreunde er een paar keer tegen. Waarom, waarom doe ik ze dit aan? Ze.. er zijn meerderen. Ik draai me om en liet me langzaam naar beneden vallen, waarna ik tegen het muur aan zat. 'Ze..' mompelde ik in mezelf. Ik keek even op toen er meerdere conclusies naar beneden vielen, alsof de duivel het naar me stuurde. Voordat ik Lucka en Campbell kende, pestte iedereen me. Velen waren zelfs bang voor me door stomme redenen, of deden me pijn. Mijn weerwolf transformaties deden afschuwelijk pijn. Maar met Camp als hert, kon ik het overleven. En nu durf ik simpelweg niet meer om in zijn ogen te kijken. Iedereen gaat me weer pesten en als Lucka ouder word, gaat hij me ook verlaten. Niemand gaat meer willen om met ze om te gaan, met het fijt dat ik een jongen had gekust. Wat dan nog? Ik doe ze alleen maar zeer. Ook nog mijn rot ouders die niets van me snappen, en alles zeker weten nog erger gaan maken. Zuchtend stond ik op met mijn verlamde been en liep de ziekenzaal uit. Eetst legde ik een weg af naar mijn common room. Ik pak een stuk perkament en schreef met dikke letters 'sorry', en propte die vervolgens in mijn broekzak. Na dat gedaan te hebben, liep ik naar het astronomie toren. Eigenlijk zou ik dit eerder ook gaan doen maar Campbell hielp me met het behouden van mijn leven. Eenmaal op de toren, zoog ik nog even de frisse lucht in me op. Het was zo vredig en rustig hierboven. Ik lach even terwijl ik aan de rand van de toren probeerde te staan. Met mijn ene hand hield ik de pilaar achter me vast, en ik keek naar beneden die eindeloos onder me stond. Is dit het?
[Freaking 523 woorden, haaalalujaa :'D]
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••