• Al jarenlang ben je al single, je bent op zoek naar iets met uitdaging. Op een dag hang je op de bank en zap je wat, je blijft hangen op MTV. Waar opdat moment een oproep is Are you single? And up for some adventure? Sign yourself up for the new TV-Show Are you the one? You have to be older than 16! Maybe we see you soon. Meteen sla je je laptop open en gaat naar de MTV site, je vult een formulier in en verzend dat. Een paar uur later word je gebeld. Hallo! Jij had jezelf opgegeven voor Are you the one, toch? Want ik ben Mike van MTV en ik mag zeggen dat jij bent gekozen! Je gilde het uit en bedankte hem Ik zal je een email sturen met alle informatie en dan zie ik je binnenkort! Hij hing op. De email kwam al snel, waarin je zag dat je met het vliegtuig naar LA wordt gevlogen.. Dit word de beste zomer ooit!




    |Rules|
    Minimaal 200 woorden.
    Off Topic graag met: [ & {
    Als je langere tijd niet kan reageren meld dit even.
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    2 personages maximaal.
    16+ mag maar houdt het netjes.
    Topics worden alleen door mij gemaakt.


    |Invullijstje|
    Rol ||
    Naam ||
    Leeftijd || 16+
    Karakter ||
    Uiterlijk || Beschrijving+Foto
    Crush ||
    Extra ||



    |Rollen|
    Kian Lawley ||
    Connor Franta || lirryvuitton
    Ricky Dillon ||
    Sam Pottorff ||
    JC Caylen ||
    Trevor Moran ||

    Meisje 1 || Gereseveerd
    Meisje 2 ||
    Meisje 3 ||
    Meisje 4 ||
    Meisje 5 ||
    Meisje 6 ||


    |Extra Informatie|
    Speelt zich af in de Verenigde Staten, LA.
    Er is een kamer verdeling, meisje&jongen verdeling die ik maak.


    Ik wens jullie heel veel plezier in deze game!
    xoxo MissEzzi Aka Esmée!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:29 ]


    It always seems Impossible until its done.

    Mag ik een meisje reserveren? Zal mijn rol morgen invullen.

    Capriole schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? Zal mijn rol morgen invullen.


    Sure! Ik zet je erbij!


    It always seems Impossible until its done.

    [Hee , ik las je berichtje! Super haha! Ik vroeg me af of ik ook een meisje kon reserveren en zou dat dan Cj kunnen zijn want alleen die ken ik een beetje door Magcon x]


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Rol: Meisje
    Naam: Rachel Cortez
    Leeftijd: 19
    Karakter: Rachel is een erg onzeker meisje. Dit gaat dan vooral over haar gewicht en ze denkt dat er daardoor ook niemand in haar geïnteresseerd is. Ze vertrouwt ook niet snel mensen en ze voelt zich altijd geviseerd als er een eindje verder geroddeld wordt. Ze probeert hier aan te werken bij zichzelf maar dar gaat natuurlijk niet zo makkelijk. Toch doet ze haar best om niet te veel op de achtergrond te blijven. -Rest in RPG-
    Uiterlijk: Molly Sandén




    Rachel heeft heldere blauwe ogen en rood geverfd lang haar. Ze is ongeveer 1m62 groot en niet extreem mager, ze is eerder wat aan de mollige kant. Ook heeft ze een tattoo van een dromenvanger achter haar oor.
    Crush: Connor Franta
    Extra: Ze is half Spaans.

    Is het goed zo?

    Capriole schreef:
    Rol: Meisje
    Naam: Rachel Cortez
    Leeftijd: 19
    Karakter: Rachel is een erg onzeker meisje. Dit gaat dan vooral over haar gewicht en ze denkt dat er daardoor ook niemand in haar geïnteresseerd is. Ze vertrouwt ook niet snel mensen en ze voelt zich altijd geviseerd als er een eindje verder geroddeld wordt. Ze probeert hier aan te werken bij zichzelf maar dar gaat natuurlijk niet zo makkelijk. Toch doet ze haar best om niet te veel op de achtergrond te blijven. -Rest in RPG-
    Uiterlijk: Molly Sandén




    Rachel heeft heldere blauwe ogen en rood geverfd lang haar. Ze is ongeveer 1m62 groot en niet extreem mager, ze is eerder wat aan de mollige kant. Ook heeft ze een tattoo van een dromenvanger achter haar oor.
    Crush: Connor Franta
    Extra: Ze is half Spaans.

    Is het goed zo?


    Prima!


    It always seems Impossible until its done.

    Mag ik een meisje?

    En nog een vraagje wat is crush?

    [Sorry als het een domme vraag is :$]


    We all just wanna be somebody

    ( het spijt me heel erg voor het niet meer reageren mijn normaal krijg ik van alles een e-mail maar mijn andere mobiel is broken, dus ik hoop dat ik morgen alsnog een rol kan sturen?x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin