• Als dit niet mag, I'm sorry.
    Ik zit er al een tijdje over na te denken om dit topic aan te maken en hier is hij dan.
    Mij lijkt het heel leuk om filmpjes te maken en op youtube te zetten. Maar wat mij nog leuker lijkt is om dat samen met een stel andere te doen en een collab op te starten. Aangezien ik niet veel mensen ken die dit echt leuk vinden, hoop ik eigenlijk dat er mensen hier op Q zijn die het ook leuk lijken om bij een collab te zitten.
    Ik heb nog geen naam bedacht voor het collab, ik wil namelijk eerst zien of er interesse voor is en dan met de mensen die mee willen doen samen de details bespreken.
    Om te zorgen dat het een beetje goed gaat heb ik wel een stel eisen:
    - Het liefste een camera gebruiken. Dit hoeft geen dure te zijn van €500,-. Maar gewoon een van goede kwaliteit. Een telefoon, iPod of iets in die richting is toegestaan als je het verschil niet merkt qua beeld kwaliteit. Een webcam zou op zich wel kunnen maar het liefst niet bij elk filmpje.
    - Je moet tijd hebben. Het zou een beetje vervelend zijn als ik denk dat we eindelijk een groep hebben maar dat uiteindelijk er maar de helft ervan upload of dat sommige er na een week al mee stoppen door te weinig tijd.
    - Als je je aanmeldt ook graag de dag doorgeven dat je het liefste upload. Dit hoeft natuurlijk niet de dag te zijn dat je het filmpje maakt! Het kan ook gewoon zijn dat je in het weekend het filmpje maakt en pas die woensdag upload. De dag die je uit kiest moet natuurlijk wel een dag zijn dat je sowieso tijd hebt om online te komen om het te uploaden.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 17:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Junns schreef:
    Ik twijfel. Ik heb een camera en wil ook graag zoiets doen, ik film nu voor mezelf 'dagboekjes' om te oefenen voor de camera, maar ik ben nog heel awkward en heb geen verstand van editen.


    Ik ben ook geen prof in filmpjes maken. Maar ik vind het wel heel leuk en ik denk dat als je het steeds vaker doet dat je er steeds beter in gaat worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)


    Welke dag?


    Maakt niet zoveel uit, maar het liefste in het weekend en zeker niet op dinsdag of donderdag c:

    Montrose schreef:
    (...)

    Maakt niet zoveel uit, maar het liefste in het weekend en zeker niet op dinsdag of donderdag c:


    Oké, dan hou ik daar rekening mee. Moeten er wel eerst meer mensen komen. c:


    "Ignite, my love. Ignite."