• Wanneer de New Yorkse Sidney Morgan onverhoopt terecht komt in Mearnathem, staat zowel haar wereld als die van de elf Elaethan Faelyn Lytlithar op z’n kop. Al van hun eerste ontmoeting kunnen ze elkaar niet uitstaan, en Eleathan wilt haar dan ook zo snel mogelijk terugsturen naar haar eigen wereld, maar Sidney denkt daar totaal anders over. Ze heeft geen enkele reden om terug te keren naar huis en is niet zomaar van plan om te gaan.
    Het is dan ook niet het toeval geweest, dat Sidney naar Mearnathem heeft gebracht. Iomar, een godvergeten Magiër, heeft haar ziel verbonden met het Silvermyth; een sluimerende nevel die een bedreiging zal vormen voor heel Mearnathem. Om zo het koninklijk huis Lytlithar te ruïneren en ten gronde te richten…
    Door Valkyries en Elvenking
    OP || Fantasy || RPG

    Ik volg eigenlijk helemaal geen verhalen meer op Q, maar deze spreekt me wel aan ^^

    Ironhide schreef:
    Ik volg eigenlijk helemaal geen verhalen meer op Q, maar deze spreekt me wel aan ^^

    Moet er alleen wel bij zeggen dat het een RPG is eigenlijk. De eerste vier hoofdstukken zullen gewoon normaal zijn, maar daarna zijn het telkens korte stukken tussen de twee personages.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Moet er alleen wel bij zeggen dat het een RPG is eigenlijk. De eerste vier hoofdstukken zullen gewoon normaal zijn, maar daarna zijn het telkens korte stukken tussen de twee personages.

    MAAR, het is volledig in de hij/zij vorm verleden tijd geschreven, dus in dat opzicht valt het nog goed te lezen als een gewoon verhaal :'D Ook omdat we elkaars geschreven zinnen niet zozeer herhalen en op elkaar inhaken / verder gaan.

    001 staat trouwens al online, tezamen met de twee persoonsbeschrijvingen, voor wie nieuwsgierig is ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    MAAR, het is volledig in de hij/zij vorm verleden tijd geschreven, dus in dat opzicht valt het nog goed te lezen als een gewoon verhaal :'D Ook omdat we elkaars geschreven zinnen niet zozeer herhalen en op elkaar inhaken / verder gaan.

    001 staat trouwens al online, tezamen met de twee persoonsbeschrijvingen, voor wie nieuwsgierig is ^_^

    Klopt, dus in feite is het alsnog een gewoon verhaal, alleen met verschillende POV's. XD