• heey
    Er is dus een jongen die ik leuk vind maar er is een probleempje. Zijn gedrag verward mij een beetje waardoor ik niet goed weet of hij nu geïnteresseerd is in mij of niet.

    We hebben elkaar ontmoet op een nieuwjaarsfeestje. Hij en een vriend van hem kwamen naar me toe en ik heb toen even met hun gebabbeld. 2 dagen later voegde ik hem toe op fb. Enkele dagen daarna begon ik een gesprek op fb met hem. Ik vond het super spannend maar het verliep goed gelukkig. Daarna volgde nog een aantal gesprekjes op fb. Ik heb wel het gevoel dat hij mij leuk vind omdat hij complimentjes geeft en een beetje flirt. Ik flirtte ook een beetje terug. Maar het probleempje hierbij is dat hij zelf maar 2 keer zelf is begonnen met tegen mij te praten en ik 4 keer. En soms als ik met hem aan het chatten ben is hij plots weg terwijl we nog aan het praten waren, zonder iets te zeggen dat hij weg moet. Moet ik daar iets over vragen, of komt dat slecht, bezittiger over?

    Een maand na nieuwjaar vroeg hij of ik ook naar een feestje kwam van in de buurt waarop ik ja zei. Op het feestje zelf moest hij wel eerst optreden. (Hij speelt gitaar) Ik was toen even vooraan op de eerste rij gaan staan met wat vriendinnen. Toen hij me na een tijdje zag, lachte hij blij naar mij. Maar na het optreden kwam hij geen hallo zeggen tegen mij. Na wat gepush van vriendinnen en wat moed verzameld te hebben, ging ik naar hem toe. Dan probeerde hij wel om een gesprek te beginnen maar ik wist niet goed wat ik erop moest zeggen. Ik vind het meestal nogal moeilijk om sociaal te doen met mensen die ik nog niet zo goed ken. En ik was dan ook nog extra nerveus omdat ik hem leuk vind. Maar oké dat werd dus een ongemakkelijk en kort gesprekje. Toen ik naar huis moest, ging ik nog even dag zeggen tegen hem. Toen hadden we nog wel even een vlot gesprekje.

    Een paar weken later was er weer een feestje waar we beide naar toe gingen. Hij wist dat ik kwam want we hadden er over gebabbeld. Hij moest daar ook eerst even optreden. Na zijn optreden stak hij zijn materiaal weg. Ik dacht dat hij zijn gitaar gewoon even ging weg leggen in zijn auto maar hij kwam niet terug!! Dat was best teleurstellend. Maar oké ik moet toegeven dat het een slecht feestje was. Er waren maar weinig mensen gekomen en er was geen sfeer. Maar dan nog vind ik het raar dat hij zomaar weg gaat zonder goed te kijken of ik er was.
    Ik hoopte eigenlijk dat hij zelf iets zou zeggen op chat maar dat deed hij niet. Na een aantal dagen heb ik hem dan maar aangesproken op chat. Hij reageerde zo:
    Gij waart daar?!
    Ja sorry ik moest door naar ne show
    En dan blah blah blah

    Na dat gesprek wilde ik dat hij zelf eerst iets stuurde, ik wil niet hopeloos overkomen. Maar dat is nu al een week en 3 dagen geleden. Zou ik hem dan toch iets moeten sturen? Of moet ik het zo laten? Ik vind hem echt leuk! Ik kan echt wel wat advies en een heldere kijk gebruiken! xx

    Gewoon vragen/zeggen dat jij 'm wel leuk vind.
    Het direct vragen of zeggen is meestal 't beste.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het lijkt wel alsof hij je mag, maar hij lijkt me zo'n moeilijk bereikbaar persoon. Je hebt van die mensen die echt niet aan te veel facebook gesprekken zijn, en in beide gevallen is zijn uitleg wel logisch.
    Hij heeft zeker niets tegen je, maar ik kan natuurlijk moeilijk zeggen of hij je leuk vindt of niet. Dat zal je zelf moeten ondervinden, dat kan niemand voor jou doen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    jah dat zou wel voor wat duidelijkheid kunnen zorgen maar ik denk dat ik hem ermee momenteel zou afschrikken als ik dat zo vlakaf zeg. Ik denk dat we elkaar eerst wat beter moeten leren kennen door face to face met elkaar te praten. Maar als hij dan zich steeds nog zo raar gedraagt dan kan ik het idd best wel eens vragen.

    Bedank voor je reactie! Zo klinkt het idd best wel logisch. Ik hoop dat ik hem dan nog snel eens tegenkom

    Cresseyde schreef:
    Het lijkt wel alsof hij je mag, maar hij lijkt me zo'n moeilijk bereikbaar persoon. Je hebt van die mensen die echt niet aan te veel facebook gesprekken zijn, en in beide gevallen is zijn uitleg wel logisch.
    Hij heeft zeker niets tegen je, maar ik kan natuurlijk moeilijk zeggen of hij je leuk vindt of niet. Dat zal je zelf moeten ondervinden, dat kan niemand voor jou doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."