Hey,
Ik zit in mijn eerste jaar van de lerarenopleiding Engels. In het begin leek het me heel leuk enzo, maar naarmate het schooljaar voorbij gaat heb ik er steeds minder motivatie voor om over 4 jaar les te geven. Ik twijfel of het wel wat voor me is en iedereen om me heen zegt dat het echt iets voor mij is...
Maar het liefst ga ik iets creatiefs doen. Ik wilde en wil nog steeds heel graag naar de kunstacademie. Alleen is er in de kunst geen werk te vinden. Daarnaast zou ik best graag een eigen winkeltje willen beginnen met kleding en accessoires enzo, maar daar heb ik het geld niet voor en het is crisis dus kansloos. En dan heb ik ook nog dat verlangen om schrijfster te worden, maar ik zal vast niet goed genoeg zijn om er mijn brood mee te verdienen. Journalistiek is ook niets voor me. Zingen vind ik ook heel leuk maar daar is geen kans op doorbreken in.
Ik zit er heel erg mee en ik weet echt niet wat ik wil of moet doen. Het had ook geen zin om met mijn coach te praten want daar kwam niets uit. En de quote 'volg je hart' daar kan ik niets mee, want ik weet niet wat ik wil.. en studiekeuzetesten werken ook niet -_-
Please help me out
[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 17:25 ]
The Fairytale Happened