Naam Zayn Javadd Malik
Leeftijd 19, 12 januari
Nationaliteit Half Pakistaans
Uiterlijk Hij heeft ravenzwarte haren die hij meestal in een kuif heeft staan. Zijn heldere bruine ogen lijken dwars door je heen te kijken. Zayn is heeft een normale lengte en valt niet echt bepaald op in een grote groep mensen. Zijn huid is licht getint en hij heeft een paar tatoeages op zijn arm, die voor hem allemaal een bepaalde betekenis hebben.
Innerlijk Hij is erg stil en teruggetrokken, maakt niet zo graag contact met anderen. Niet omdat hij verlegen is, in tegendeel. Het is meer omdat hij een gruwelijke hekel heeft aan mensen. Dit komt door zijn verleden. Hij heeft al op vroege leeftijd geleerd dat niet alles geweldig is, sterker nog, voor hem lijkt het leven één grote hel. Het voelt voor hem alsof hij in een groot zwart gat zit, waar hij niet meer uit kan komen. Je zou hem depressief kunnen noemen. Hij praat bijna nooit, alleen als hem iets gevraagd wordt en hij het een antwoord waardig vindt, of als hij het ergens totaal niet mee eens is. Voor de rest is hij meestal stil en lijkt hij zich nergens iets van aan te trekken. Hij houdt er niet van om mee te doen met gezellige dingen, waar mensen vrolijk doen en lachen. Om de één of andere reden kan hij totaal niet tegen vrolijke mensen. Hij kan het niet hebben dat andere mensen zich wél goed kunnen voelen. Hij lijkt een kil, humorloos persoon, maar niets is minder waar. Hij kan wel degelijk lachen, al is het meestal niet van harte. Hij heeft een beetje donkere humor, lacht om dingen die totaal niet grappig zijn. Hij is iemand van puur leedvermaak, houdt er ontzettend van als andere mensen lijden. Hij is niet iemand die mensen snel vertrouwt. Nee, absoluut niet. Hij weet maar al te goed dat veel mensen niet eerlijk zijn, hij kán mensen gewoon niet vertrouwen. Ook kan hij niet liefhebben. Hij heeft een té erge hekel aan iedereen, om aardig te doen en van iemand te kunnen houden. Er is ook niemand die hij echt mag, op Liam na dan.
Partner Liam? Als je wilt.
Extra Hij is bi, maar weigert dit toe te geven. Hij heeft een rotjeugd gehad en dat is de reden waarom hij een gruwelijke hekel aan mensen heeft.
Zou ik misschien uitstel mogen krijgen voor het invullen van de rest? Ik weet niet hoe laat ik zondag weer thuis ben en of ik dan nog tijd heb.
[ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 17:42 ]