• WE ZIJN ER EINDELIJK, WOEHOE!

    FEEEEEEEESTJE!















    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:42 ]


    Het Kletscafé, het beste café dat er bestaat!

    Ateara schreef:
    (...)Omdat ik onzichtbaar ben


    Ik heb je niet gezien!


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    (...)

    Hé ja, er zitten eigenlijk best wel veel dingen tussen die met bekende films te maken hebben. ^^
    Maar ook heel veel van die smileys die je eigenlijk nauwelijks ergens voor kunt gebruiken, zelfs als je wel altijd echte Q-smileys zou gebruiken. Ik weet niet precies wat Rutger daarmee wilde, haha. :'D


    Dat is wel waar. Toen ik GM had was ik ook al de hele tijd aan het denken 'Wat moet ik eigenlijk met die smiley? En met die andere dan?'.


    16 - 09 - '17

    Wtf, wat voor een usernames nemen mensen tegenwoordig? Fuckmalik en sexbombcody? Srsly?


    16 - 09 - '17

    Ik denk niet dat ik hier nog terug kom dus bij deze, ik zal de website nog afmaken en daarna mag je me van de lijst halen.

    Doei


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Finsceal schreef:
    Ik denk niet dat ik hier nog terug kom dus bij deze, ik zal de website nog afmaken en daarna mag je me van de lijst halen.

    Doei


    Whut? Why? En waarom op het honderste topic?D:


    Queer zijn is gewoon alles

    Quaintrelle schreef:
    Wtf, wat voor een usernames nemen mensen tegenwoordig? Fuckmalik en sexbombcody? Srsly?


    Daar erger ik me ook mateloos aan. Als je ziet wat voor titels sommige quizzen en stories hebben...


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Whut? Why? En waarom op het honderste topic?D:


    En idd, Crys


    16 - 09 - '17

    Finsceal schreef:
    Ik denk niet dat ik hier nog terug kom dus bij deze, ik zal de website nog afmaken en daarna mag je me van de lijst halen.

    Doei


    Ik neem aan dat je jouw redenen er zo voor hebt, dus ik zal niet verder vragen. Wel jammer dat je juist op het honderdste topic weg gaat. D:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik val bijna in slaap hier. :c


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    Ik val bijna in slaap hier. :c


    Dan moet je gaan slapen.


    16 - 09 - '17

    Dit topic is van mij! ^^
    Stelletje spammerds. Wie wil mij bijpraten over wat ik zoal heb gemist? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We hebben nog wat geTorD't en gepraat. Meer niet. :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Sorcery schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je jouw redenen er zo voor hebt, dus ik zal niet verder vragen. Wel jammer dat je juist op het honderdste topic weg gaat. D:


    Ik heb nu een mooi getal als afscheid


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Quaintrelle schreef:
    (...)

    Dan moet je gaan slapen.


    Nog een minuut of twee. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Finsceal schreef:
    (...)

    Ik heb nu een mooi getal als afscheid


    Ja, dat wel. Maar we zullen je missen en je blijft altijd welkom!


    Queer zijn is gewoon alles