• Hello,
    Ik ben like 1/2 jaar weg geweest van Q. ATM ziek thuis en bedacht me; laat ik Q eens checken.
    Maareh is er veel veranderd? Zijn er mensen die mij nog kennen? Zo ja dump hieronder je naam;)
    en is Q-chat/stamtiny er nog?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik herken je. Kennen das iets anders.
    En in de tussentijd ben ik blijkbaar bij velen geliefd geworden. Had ik zelf nooit verwacht eigenlijk. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ken je ;d. Ik sta blijkbaar zelfs op je profiel!
    Hoi ik ben Syll ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha ja mijn profiel, heb ik niet aangepast sinds toenxd. En horizons ken ik wel idd van zien, alleen onder een andere naam volgens mij;)
    En Sylll jaaah! jou ken ik sws nog haha! Alles goed?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ken één van je andere usernames, haha. Hoop dat je je snel beter voelt trouwens! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je komt mij vaag bekend voor, maar ik weet het niet zeker. Welkom terug!

    Er zijn net nieuwe Bemiddelaars gekomen, de sms-functie is voor NL weer beschikbaar, maar op eigen risico, je kunt nu je story overdragen aan je co-auteur, je kunt jezelf geen kudo's meer geven, er zijn een hoop praattopics actief, we hebben HP Common Rooms.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Recidivism schreef:
    Haha ja mijn profiel, heb ik niet aangepast sinds toenxd. En horizons ken ik wel idd van zien, alleen onder een andere naam volgens mij;)
    En Sylll jaaah! jou ken ik sws nog haha! Alles goed?

    Haha jahoor, en met jou? ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken je nog van je oude username Americana. Je deed ooit mee aan zo'n wedstrijd met het touperen van je haar of zoiets. Ik heb dat toen nog gevolgd. Good old times..


    26 - 02 - '16

    I'm sorry, maar ik ken je niet. ;s
    Maar er zijn net nieuwe Bèta's gekomen. ;3 Voor de rest is er niet veel veranderd, denk ik...


    | Reality is for people that lack imagination |

    Attraversare schreef:
    Je komt mij vaag bekend voor, maar ik weet het niet zeker. Welkom terug!

    Er zijn net nieuwe Bemiddelaars gekomen, de sms-functie is voor NL weer beschikbaar, maar op eigen risico, je kunt nu je story overdragen aan je co-auteur, je kunt jezelf geen kudo's meer geven, er zijn een hoop praattopics actief, we hebben HP Common Rooms.


    Tnx voor de update (:
    Oh dus ze hebben eindelijk proxy geblokkeerd? Haha slimm xd

    @Syll jaa met mij gaat het goed
    @Healy tnxx(:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Lissandra schreef:
    Ik ken je nog van je oude username Americana. Je deed ooit mee aan zo'n wedstrijd met het touperen van je haar of zoiets. Ik heb dat toen nog gevolgd. Good old times..


    Jaaa klopt! hahaha dat was echt erg.... haha.
    old times idd.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    Haha ja mijn profiel, heb ik niet aangepast sinds toenxd. En horizons ken ik wel idd van zien, alleen onder een andere naam volgens mij;)
    En Sylll jaaah! jou ken ik sws nog haha! Alles goed?
    Ik denk onder Errin. Die heb ik ook behoorlijk lang gehad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Ik denk onder Errin. Die heb ik ook behoorlijk lang gehad.


    Jaa idd(:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Welcome back! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Een paar van je usernames komen me vaag bekend voor, maar ik kende je niet echt. In ieder geval welkom terug, natuurlijk. Zo'n terugkomst past wel bij je huidige username. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Een paar van je usernames komen me vaag bekend voor, maar ik kende je niet echt. In ieder geval welkom terug, natuurlijk. Zo'n terugkomst past wel bij je huidige username. :'D


    Tnx en jah idd, was al vaker sneaky online gekomen om aan een story te werken haha, maar verder niet echt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain