• Oké, ik zit dus al de godganse dag naar de radio te luisteren op tv, wat dus betekend dat ik terug kan spoelen en ook al typ ik de tekst in op google, ik vind niets.

    Is er iemand die zou weten welk liedje dit is? He begint met gitaar en wordt denk ik door twee mensen gezongen, een man en een vrouw. Er zit van dat ge-'ooh ooh ooh' in en is een redelijk rustig liedje. Het deel van de tekst dat ik heb verstaan is iets als:

    Cause I'm your follower and you're my lover.

    En

    Sweep the dirty road I follow

    en

    The tide swallows one after another

    Aangezien ik dus helemaal niks vind met Google, vroeg ik me af of iemand van jullie het misschien weet? Het is echt frustrerend en ik vind het raar dat ik niks vind door de tekst op te zoeken...


    help

    Ja, ik weet het nu echt zeker. Balthazar - Leipzig.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 16:05 ]


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Opnemen met soundhound?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hierzo


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Welke zender luister je naar? Bij sommige zenders kun je op site ook terugkijken welke liedje het was.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mhysa schreef:
    Hierzo


    Ohmygod, I love you. Thank you. *-* het was wel een andere versie though, maar heel erg bedankt!

    Dan mag hier een slotje op. ^^


    help

    1913 schreef:
    Welke zender luister je naar? Bij sommige zenders kun je op site ook terugkijken welke liedje het was.


    Studio Brussel, had ik gedaan maar ik snap niks van die website. :')

    Maar het is in orde. ^^


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ohmygod, I love you. Thank you. *-* het was wel een andere versie though, maar heel erg bedankt!

    Dan mag hier een slotje op. ^^


    Geen dank, nu je het origineel weet vind je de andere versie ook vast (:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.