• Dag Q-leden,

    Ik heb een paar vraagjes:

    1. Klopt het dat je wimpers weer terug groeien als ze afbreken?
    2. Is het normaal dat je op een dag 2-4 wimpers verliest?
    3. Wat kun je het beste gebruiken om waterproof-mascara af te halen?
    4. Is het normaal dat sommige wimpers wat langer zijn dan anderen?

    Mvg,
    xxx

    Assassin schreef:
    Het lijkt vaak alsof je meer wimpers verliest als je mascara eraf haalt, maar dit is niet het geval. De wimpers die overdag loslaten, blijven plakken aan de andere wimpers door de mascara. Dus in plaats van dat ze meteen weggaan, zie je het pas als je je mascara eraf haalt omdat ze dan pas echt loslaten van je andere wimpers. Je hoeft je er geen zorgen om te maken.


    Dus het scheelt dan ook niet veel of ik gewone make-up remover gebruik of die speciaal voor waterproof gemaakt is?

    Destiny123 schreef:
    (...)

    Dus het scheelt dan ook niet veel of ik gewone make-up remover gebruik of die speciaal voor waterproof gemaakt is?


    Nee, daarmee heb je alleen dat je make-up er vaak gewoon beter afgaat met die voor waterproof, maar voor je wimpers op zich maakt het maar weinig uit.
    Vaseline op je wimpers doen voordat je gaat slapen helpt ook wel, omdat je wimpers hierdoor sterker worden en minder snel uitvallen.


    Your make-up is terrible

    Destiny123 schreef:
    (...)

    Dus het scheelt dan ook niet veel of ik gewone make-up remover gebruik of die speciaal voor waterproof gemaakt is?


    Op oliebasis zorgt ervoor dat het er makkelijker af gaat en vaak ook dat waterproof mascara er beter afgaat. Dat laatste is er vooral belangrijk in, want slapen met mascara op is slecht voor je wimpers en zorgt ervoor dat ze afbreken. Dus wat dat betreft is oog make-upreiniger op oliebasis wel beter.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dan ga ik daar eens voor kijken, bedankt meiden :)

    Nog één vraag.. Mochten ze toch afbreken, dan groeien ze na een tijdje toch wel weer gewoon aan, hè? Wanneer groeien ze eigenlijk helemaal niet meer aan?

    Destiny123 schreef:
    Dan ga ik daar eens voor kijken, bedankt meiden :)

    Nog één vraag.. Mochten ze toch afbreken, dan groeien ze na een tijdje toch wel weer gewoon aan, hè? Wanneer groeien ze eigenlijk helemaal niet meer aan?


    Ze groeien wel aan hoor (;
    Ik heb vaak genoeg gehad dat er wimpers afbraken en dat ze gewoon weer aangroeiden.


    26 - 02 - '16

    Ze blijven gewoon aangroeien. Als je het haarzakje meetrekt kan het wat langer duren.


    Your make-up is terrible

    Destiny123 schreef:
    Dan ga ik daar eens voor kijken, bedankt meiden :)

    Nog één vraag.. Mochten ze toch afbreken, dan groeien ze na een tijdje toch wel weer gewoon aan, hè? Wanneer groeien ze eigenlijk helemaal niet meer aan?


    Ik heb de gewoonte om mijn eigen wimpers uit te trekken als ik me verveel. Heel slecht, ik weet het, maar alles groeit netjes terug.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oké, dan ben ik daar ook weer in gerustgesteld :) En dat je voorste wimpers wat langer zijn dan de achterste is ook vrij normaal? Mijn wimpers gaan trouwens aan de linkerkant wat beter omhoog dan aan de rechterkant.

    Assassin schreef:
    Ze blijven gewoon aangroeien. Als je het haarzakje meetrekt kan het wat langer duren.


    Op die manier ben ik eens het hele midden van mijn wimpers 2 weken verloren (no_chears)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Op die manier ben ik eens het hele midden van mijn wimpers 2 weken verloren (no_chears)


    Wauw.. Gelukkig zijn ze terug gegroeid. Groeien ze ook langer terug dan eerst of blijft dat hetzelfde? En als je elke dag mascara op doet, krijgen ze dan wel kans genoeg om terug te groeien?

    Yoda schreef:
    (...)

    Op die manier ben ik eens het hele midden van mijn wimpers 2 weken verloren (no_chears)

    Oh ugh ja, dat had ik ook. Het midden van mijn wimpers was veel korter dan de rest; zag er zo raar uit met mascara op. (no_chears)

    Usha schreef:
    (...)
    Oh ugh ja, dat had ik ook. Het midden van mijn wimpers was veel korter dan de rest; zag er zo raar uit met mascara op. (no_chears)


    Ach ja, als ze terug groeien valt het nog mee, maar stel dat ze niet meer terug zouden groeien..

    Ik heb hele fijne make-upremover die je volgens mij niet in Nederland kan kopen. Ben 'm in ieder geval nog nergens tegen gekomen. Het is van L'Oreal, en het is een doorzichtig flesjes met iets half blauw-half doorzichtig wat je moet schudden. Het is echt fijn en iedereen die die van mij leent vind hem ook heel fijn ^^

    Ivyrise schreef:
    Bij make-up remover moet je kijken of het op waterbasis is of juist op oliebasis. Voor waterproof mascara moet je make-up remover op oliebasis gebruiken, want dan werkt die op waterbasis niet. Dan ligt het ook nog aan de make-up remover op oliebasis zelf: sommige zijn heel vettig, terwijl dat bij andere wel meevalt. Ik heb zelf een hele fijne.


    Mag ik vragen welke je dan hebt :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    extra virgin olijfolie, heb je geen andere chemische shit :) wel enkel op je ogen gebruiken hoor, met de ogen dicht, anders wordt de rest van je huid te vettig.
    en anders is Ultrabland van Lush zeer goed en zacht en biologisch


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.