• Hallo mensen.
    Jullie zoeken het misschien niet achter mij, maar ik doe nog met oude fototoestellen foto's maken. Ik heb namelijk een Minolta x-300 en een Ricoh XR 500. (Niet dat dat verder wat boeit, anders dan het zijn analoge fototoestellen. xd)
    Maar ik zoek hier dus fotorolletjes voor en ik heb groootse plannen, dus het liefst een veelpack. Ik heb al eentje bij de hema gezien van 3 bijeen voor 6,95. Heeft iemand nog suggesties voor andere verkooppunten dan officiele fotowinkels?

Doet er iemand hier toevallig ook nog foto's maken met zo'n fototoestel?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Oh wauw, die fototoestellen zijn echt geweldig! Waar heb je ze gekocht/gevonden? :Y)
    En ik heb geen idee waar je fotorolletjes kunt kopen dan bij de Hema.

Usha schreef:
    Oh wauw, die fototoestellen zijn echt geweldig! Waar heb je ze gekocht/gevonden? :Y)
    En ik heb geen idee waar je fotorolletjes kunt kopen dan bij de Hema.

Eentje is nog van mijn vader geweest, de Minolta. En de andere heb ik eens op een rommeltmarkt gekocht voor een paar euro.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt