• Op de een of andere manier ligt Quizlet er altijd om dezelfde tijd uit bij mij, vanaf 3:15 's nachts. Ik vind dat erg vervelend en ik vraag me af of meerdere daar last van hebben? (moet bijna wel aangezien er mensen speciaal opblijven om rond die tijd stories te kudo'en.) Hij blijft er meestal ook een behoorlijke tijd uit liggen en ik kan niks meer doen.


    Your make-up is terrible

    Dat is toch standaard? Dat Q er rond die tijd even uit ligt?

    De keren dat ik rond die tijd nog wakker was, lag het er ook bij mij uit. Erg vervelend, aangezien ik meestal rond die tijd stories aan het lezen ben of ik schrijf aan een eigen verhaal D:

    Het is helaas niet anders. Rond die tijd wordt de dagelijkse backup uitgevoerd en daarbij wordt de server zo erg belast dat ie er even uitklapt. De enige oplossing is een veel duurdere server.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Het is helaas niet anders. Rond die tijd wordt de dagelijkse backup uitgevoerd en daarbij wordt de server zo erg belast dat ie er even uitklapt. De enige oplossing is een veel duurdere server.


    Dat is ook niet echt een handige oplossing haha.
    Ik vind het vooral vervelend omdat het altijd zo lang lijkt te duren. Vaak doet hij het nog niet als ik naar bed ga rond een uur of 4.


    Your make-up is terrible

    Ik ben rond die tijd niet meer wakker, dus ik kan het niet weten. Misschien maak ik het in de vakanties nog wel eens mee, want dan staat de teller bij mij ook op vier uur.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Soms ben ik nog wel wakker, maar het deert me niet zoveel. Dan ga ik gewoon pitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.