• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 17:46 ]


    You can't touch music but music touch you


    héhéhé


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Tja, als het zo makkelijk was...


    Stenenlikker

    Wauw, de werkwoordsvormen in het Sindarijns zijn echt makkelijk. Je hebt er maar twee O.o

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 22:07 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Wauw, de werkwoordsvormen in het Sindarijns zijn echt makkelijk. Je hebt er maar twee O.o


    Das nice :')


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    Wauw, de werkwoordsvormen in het Sindarijns zijn echt makkelijk. Je hebt er maar twee O.o

    Cool, cant wait to read :D
    Ik neem alles ene keer mee naar werk, ga ik daar in de pauses Elfs praten, hehe, kenne we lache :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Het staat waarschijnlijk vanavond nog online :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben een en al oor :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Geweldig :D, Gramatica is bij mij altijd een ramp, maar ik ga het toch proberen :D, binnekort spreek ik vloeiens elfs ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Geweldig :D, Gramatica is bij mij altijd een ramp, maar ik ga het toch proberen :D, binnekort spreek ik vloeiens elfs ;)


    Haha :')
    Ik hoop dat je door hebt dat Tolkiens Elvish boeken meer dan 200 bladzijdes hebben? En dan exclusief de woordenlijsten! :')
    Maar de werkwoorden zijn makkelijk, dus ja :P (Het Tengwar heeft ook 30 bladzijdes!)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Witchking > Elvenking *O*

    Elvenking schreef:
    Witchking > Elvenking *O*

    fsdhfds je PF. C:


    Caution first, always.

    Lanthir schreef:
    (...)

    Haha :')
    Ik hoop dat je door hebt dat Tolkiens Elvish boeken meer dan 200 bladzijdes hebben? En dan exclusief de woordenlijsten! :')
    Maar de werkwoorden zijn makkelijk, dus ja :P (Het Tengwar heeft ook 30 bladzijdes!)

    Oh, dat geloof ik graag, maar ik ga het och proberen, morgen maar de eerste hoofdstukken die je hebt neer gezet uitprinten, kan ik die alvast leren ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elvenking schreef:
    Witchking > Elvenking *O*


    LIKE LIKE LIKE LIKE


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mijn vader ligt te slapen, haha. En ik zit hier nog zo op de Ipad.
    Maarja, hij zei; Van mijn part blijf je de hele nacht door wakker, maakt mij niet uit!
    Hij wil dat ik me deze vakantie volwassen gedraag, dus mag ik zelf alles beslissen. Van hoeveel chips ik eet tot hoe laat ik ga slapen :P

    Maar aangezien ik heel moe ben, ga ik ook zo slapen (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:

    héhéhé


    Haha die is grappig maar flauw XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya