• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."

Hobbit quizzen:

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29

[ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 17:46 ]

You can't touch music but music touch you

Oropher schreef:
    (...)
    Yaaaay! I love it. (:

GilGalad schreef:
    (...)

Die is echt vet :')

Woohoo! *O*

Lanthir schreef:
    (...)

Ik zie de foto niet _O_

Ik ook niet, maar weet wel dat mijn kleine neefje Kíli al met RingKeeper gaat trouwen...

Gold Gold

Lanthir schreef:
    (...)

Ik zie de foto niet _O_

In jou quote zie ik hem wel O_O
    En ja, dat maakt uit, fanpop plaatjes doen het niet op Q...
    Heb nu een ander gevonden.

GilGalad schreef:
    (...)

In jou quote zie ik hem wel O_O
    En ja, dat maakt uit, fanpop plaatjes doen het niet op Q...
    Heb nu een ander gevonden.

Aha, daarom doen die plaatjes het nooit bij mij, haha X)

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Lanthir schreef:
    (...)

Aha, daarom doen die plaatjes het nooit bij mij, haha X)

Zo vaak doen jouw plaatjes het toch ook weer niet niet? (oké, die zin is best vaag aar ik hoop dat je hem snapt)

Gold Gold

DwarfThorin schreef:
    (...)
    Zo vaak doen jouw plaatjes het toch ook weer niet niet? (oké, die zin is best vaag aar ik hoop dat je hem snapt)

Het hoort 'Zo vaak doen jouw plaatjes het toch ook weer niet, niet?' Te zijn :P
    Enne, ze doen het heel vaak niet en dan moet ik dus nieuwe plaatjes opzoeken -.-

[ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 21:14 ]

Ik ga nu weer denk ik, ik kom wel weer terug mar voorlopig ga ik weg...

Gold Gold

Lanthir schreef:
    (...)

Het hoort 'Zo vaak doen jouw plaatjes het toch ook weer niet, niet?' Te zijn :P
    Enne, ze doen het heel vaak niet en dan moet ik dus nieuwe plaatjes opzoeken -.-

Jij weer met je lessen... doei

Gold Gold

DwarfThorin schreef:
    Ik ga nu weer denk ik, ik kom wel weer terug mar voorlopig ga ik weg...

Byebye! Tot morgen dan, waarschijnlijk (:

Omg, ik ben echt fucking nerveus bij mijn eerste stukje. Zullen ze het wel goed geschreven vinden? Klinkt het realistisch? Klopt de spelling wel? HELP! Wat als ze het helemaal niks vinden?! Wat als ik niet aan de verwachtingen vol doe? etc. etc.
    Verder ben ik ook nog heel perfectionistisch, dus heb ik echt de nijging om alles elke keer weer aan te passen en te veranderen ;s. Ik ben ook heel slecht in eerste stukjes, omdat ik nooit weet hoe ik het moet introduceren :'(

ik ga gandalf op een steigerende shadowfax tekenen

Alles heeft betekenis, ook niets

Lanthir schreef:
    Omg, ik ben echt fucking nerveus bij mijn eerste stukje. Zullen ze het wel goed geschreven vinden? Klinkt het realistisch? Klopt de spelling wel? HELP! Wat als ze het helemaal niks vinden?! Wat als ik niet aan de verwachtingen vol doe? etc. etc.
    Verder ben ik ook nog heel perfectionistisch, dus heb ik echt de nijging om alles elke keer weer aan te passen en te veranderen ;s. Ik ben ook heel slecht in eerste stukjes, omdat ik nooit weet hoe ik het moet introduceren :'(

Iedereen is altijd heel erg onzeker en negatief over zijn eigen eerste hoofdstuk, so drop all your worry's and go for it! (:
    Ik ga ook off, doeg allemaal!

Frey_ > Whittaker

Myriophyllum schreef:
    (...)

Iedereen is altijd heel erg onzeker en negatief over zijn eigen eerste hoofdstuk, so drop all your worry's and go for it! (:
    Ik ga ook off, doeg allemaal!

Doeidoei!

Celebrian schreef:
    ik ga gandalf op een steigerende shadowfax tekenen

Cool, wel sturen, hea?! (:

Lanthir schreef:
    (...)

Cool, wel sturen, hea?! (:

als hij af is zal ik dat zeker doen

Alles heeft betekenis, ook niets