• ik weet niet of ik dit idee verder uit moet werken
    het idee is dat one direction een ongeluk krijgt/ziet
    dit is wat ik op het voorblad wil plaatsen
    is het iets of moet ik meteen stoppen met dit idee?

    "Pas op!" "Nee!" Piepende remmen van een auto. Maar het was al te laat. De fietsende jongen met de blonde haren was al aangereden. De brommerrijder was ook gestopt en sloeg zijn ogen neer. op dat moment ging zijn telefoon. Het verliefde stel belde een ambulance. De jongen werd opgetild. En op het moment dat de jongen in de wagen getild werd, kwam een jongen aanrennen. "Nee, niet Niall!" En hij zakt naar de grond. De sirene gaat aan. de wagen rijdt weg. De autobestuurder stond met verslagen ogen naar de plaats te kijken waar net nog de blonde jongen lag.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 11:31 ]

    Doe het met andere namen en het is meteen wat meer origineel. Maar volgens mij zijn hier ook wel een aantal verhalen over, een jongen word aangereden en diegene die van hem houdt ziet het enz.

    Als ik jou was, zou ik even wachten op een ander idee.


    Physics is awesome

    Zijn ze al een band in je story? Want ik snap het nooit als mensen een story over one direction maken als ze nog 'onbekend' zijn. Wees dan gewoon origineel en maak je eigen personages.
    Als jij denkt dat je story goed is moet je hem gewoon online zetten. Er zijn vast wel mensen die het leuk vinden.