• Wie kijkt deze serie nog? En wie heeft er een idee waar ik kan vinden wanneer er weer nieuwe afleveringen op internet verschijnen?

    Voor iedereen die denkt, maar je hebt toch al een keer een topic geopend over Grimm, dat klopt. Maar dat is al een jaar oud en van topics bumpen houdt niemand. Daarnaast is dit toch wel iets anders dan het eerste topic.

    {Als het niet in het goede subforum staat, sorry. Maar dit leek mij het beste subforum}

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Ik! 8D Ik vind het echt jammer dat het van de buis is gehaald. ):
    Ik heb het alleen nog op mijn lijstje staan die ik verder moet kijken, want als ik alles door elkaar ga kijken raak ik in de war :'D. Ik zal dus even voor je googlen om je een site ervoor te geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zo'n stuk of 9 episodes gekeken en dat was wel leuk, maar ik ben meer van comedie dus ben ik er ook wel snel mee gestopt. Misschien kijk ik het ooit wel verder op internet (frans dus ik denk niet dat ik je er mee kan helpen).


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ugh, m'n laptop heeft m'n kuren (again), dus je zal effe zelf moeten zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Ugh, m'n laptop heeft m'n kuren (again), dus je zal effe zelf moeten zoeken.


    Kan je daar specifiek naar zoeken? Een site die je vertelt wanneer er nieuwe afleveringen zijn van series?


    Physics is awesome

    Ik heb geen idee? Ik denk 't wel, toch? Tegenwoordig is er van alles xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.