• Oridinary Love. // Liam Payne 16 +




    Liam Payne, een geweldig knappe jongen en een lief vriendje voor Hanna. Hanna en Liam zijn al een jaar samen, maar wat als alles veranderd en Liam de knappe Jill tegen het lijf loopt? Blijft hij wel dat lieve vriendje?

    Ordinary Love, in deze story bestaat one direction niet. Een verhaal met in het begin al gelijk drama.
    Zoals in de titel al staat 16+ kan voor komen.

    Ik hoop dat jullie even willen kijken xx xFiew.
    En plaats jou verhaal ook!

    Ik zal een kijkje nemen! :)



    Nellore Ashton, is een achttienjarig meisje dat brieven aan Harry Styles schrijft. Ze stuurt ze op naar het fan adres, er heilig van overtuigd dat hij ze toch niet leest en ze vind het een mooie manier om het van haar af te schrijven. Niemand kan ze immers vinden op haar kamer en op deze manier weet ook niemand dat ze van haar afkomstig zijn. Ze vermeldt er namelijk niet bij van wie ze zijn. Het enige herkenbare is haar trillerige maar sierlijke handschrift, de verkleuringen op het papier door haar zoute tranen en doordat ze altijd hetzelfde eindigen.
    Wat ze niet weet, is dat Harry ze daadwerkelijk leest en hij actie wil ondernemen, als haar brieven alsmaar ongelukkiger worden en ze vaker over zelfmoord schrijft. Hij wil haar tegenhouden, maar hoe? Hoe loopt dit af?


    ...
    All it takes is a beautiful fake smile
    to hide an injured soul and they will never
    notice how broken you really are.

    We always thought we'd look back on our tears and laugh,
    but we never thought we'd look back on our laughter and cry.

    ...


    I don't live.
    I just survive.


    - Dit is geen feel-good verhaal.
    - Dat wil niet betekenen dat ik zeg dat het slecht afloopt. Dit weet ik namelijk nog niet.
    - Cover is gemaakt door Witchking
    - Start op 14-02-14
    Hoe ironisch, een anti feel-good verhaal op Valentijnsdag starten


    Link naar het verhaal

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 18:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik neem kijkje!