Uit mijn jeugd, dus dan is dat zelfs zo'n 20 jaar terug, zelfs wat meer, herinner ik me voornamelijk Tik-Tak, Plons de Kikker, Nijntje, Heidi, Niels Holgerson, Fabeltjeskrant, Beestenbos, Sinbad, Adventures of Peter Pan en dan Peter Pan and the Pirates (twee totaal verschillende Peter Pan animatieseries), Teenage mutant Ninja turtles, Power Rangers, Bassie en Adriaan.
Wat meer volwassen achte series... we zijn hier Wittekerke aan het kijken, ook zo'n doodoude serie als GTST, Familie en Thuis. De kotmadame is ook zo'n oud programma. Flikken kan ik me nog heugen. Buffy the vampire slayer, Angel en Charmed. Die laatste wordt nog altijd uitgezonden, maar dat is ook afkomstig van m'n jeugd, 1998 :'D
Dan nog the A-team, X-men, Spiderman en alles wat zo'n beetje met de Marvel series te maken hebben :'D, Ducktales, de smurfen, Pippi Langkous, Saved by the bell (man dat programma was zo awesome ) Kees & Co, Knight Rider, Renegade.
En alles staat dus echt door mekaar, van tekenfilmseries tot kinder series, tot volwassen series, en feitelijk kan ik echt nog uren doorgaan :'D Maar goed, hier ga ik het dus voorlopig bij laten (:
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”