• Laatste reactie in het vorige topic:

    Chocolata schreef:
    Dat heb ik al eens moeten doen en ik zou het me veel plezier nog willen doen. :9~

    Welke kleur zou jij nooit in je leven willen dragen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja. Harry Styles en mijn vrouwelijke is Perrie Edwards.
    Justin Bieber.

    Favoriete schoolvak?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 17:26 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Psychologie :3

    Wat is op dit moment je favoriete liedje?


    Inspiration can hit you any time

    Shotgun.
    Wat zou je bestellen als je gratis mocht eten in een duur restaurant?


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Biologische ribeye steak, salade, rode wijn, gebakken aardappels die licht zijn gekruid.
    Als je een reis mocht boeken zonder te letten op de kosten etc., waar zou je naartoe gaan?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nieuw Zeeland.

    Als je één mythisch wezen mocht ontmoeten, welke zou dit zijn?

    Eenhoorn of een pegasus, hoewel mijn absolute voorkeur dan toch uitgaat naar een vampier. :3


    Met welke beroemdheid zou jij voor één dag eens willen ruilen en waarom?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emma Watson, omdat ze een hele mooie vrouw is en ze hele goede films heeft gemaakt!

    Als je een kunststroming was, welke zou je dan zijn? (denk aan Dada, expressionisme, kubisme, functionalisme etc)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Impressionisme.

    Welk materiaal voor een stof vind je het mooiste? [bijvoorbeeld: zijde, wol, kasjmier, katoen, leer, etc.]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 15:32 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had ooit bij textiel (dat hebben we op school) een glad kunststofje met allemaal mooie overlopende kleuren.
    het is wel moeilijk om mee te werken, maar het zou best wel cool zijn als je daar een sjaal van hebt.

    als je in één dag 100 euro mocht uitgeven, wat zou je ermee doen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    80 euro aan iemand anders geven die het nodig heeft en met de overige 20 euro naar de McDonald's gaan.

    Op welk kledingstuk in jouw kleerkast ben je echt verliefd?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn koeienpak haha.

    Wat is je lievelingsfilm?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Harry Potter :D En anders Titanic

    Wat is jouw droom beroep?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Actrice of schrijfster.

    Welk bezit is het meest waardevol voor jou?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn edelstenen, mijn handen en, ik moet eraan toegeven: mijn laptop...

    Wat is jouw lijflied?


    Searching heavens for another earth

    Stuck in a Moment You Can't Get Out Of van U2.

    Als je één persoon zou moeten kiezen, wie is dan je favoriete persoon op deze wereld?


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."