• Hoi!
    Ik zoek een cover voor mijn nieuwe verhaal.

    Waar gaat het verhaal over?

    Nellore Ashton, is een achttienjarig meisje dat brieven aan Harry Styles schrijft. Ze stuurt ze op naar het fan adres, er heilig van overtuigt dat hij ze toch niet leest en ze vind het een mooie manier om het van haar af te schrijven. Niemand kan ze immers vinden op haar kamer en op deze manier weet ook niemand dat ze van haar afkomen. Ze meld er namelijk niet bij van wie ze zijn. Het enige herkenbare is haar trillerige maar sierlijke handschrift, de verkleuringen op het papier door haar zoute tranen en doordat ze altijd hetzelfde eindigen.
    Wat ze niet weet, is dat Harry ze daadwerkelijk leest en hij actie wil ondernemen, als haar brieven alsmaar ongelukkiger worden en ze vaker over zelfmoord schrijft. Hij wil haar tegenhouden, maar hoe? Hoe loopt dit af?


    Wat moet er op de cover komen te staan?
    Letters to Harry | Harry Styles.

    Wat voor cover zoek ik ongeveer?
    Ik zoek een cover met een foto van Harry Syles en een vrij oude, handgeschreven brief (ven).

    Deze foto van het meisje:


    Ook wil ik de tekst; Het spijt me ergens zichtbaar hebben staan.

    Wat voor beloning krijg je?
    De naamsvermelding, onder de cover.

    Alvast bedankt voor de moeite!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 19:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil wel wat proberen. Ondanks dat ik eigenlijk nooit fanfiction-verhalen lees, ben ik hier wel nieuwsgierig naar :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik schrijf ze ook nooit. Dit word mijn eerste probeersel. hehe.
    En bedankt dat je het wil proberen! :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I'll try something this week (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    First try, ik ben ook nog een plek aan het zoeken voor de titel (:


    URL

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 15:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Ik kan niet goed andere foto's in foto's mengen , maar ik hoop dat je hier blij mee bent. Ik heb het geprobeerd ;)


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb "| Harry Styles" weg gelaten bij de titel omdat het er anders niet mooi uit zou zien... mocht je dit er toch wel op willen hebben dan moet je 't me maar laten weten, dan pas ik het wel voor je aan. ^^ Hopelijk is deze cover verder goed?

    Witchking schreef:
    Ik heb "| Harry Styles" weg gelaten bij de titel omdat het er anders niet mooi uit zou zien... mocht je dit er toch wel op willen hebben dan moet je 't me maar laten weten, dan pas ik het wel voor je aan. ^^ Hopelijk is deze cover verder goed?



    Ooh. Deze is erg mooi. Het hoeft er inderdaad niet bij. Zo is het mooier. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit topic mag gesloten worden. Dit wordt hem. Zoiets had ik ook in gedachten ^^
    Iedereen bedankt voor het proberen :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!