• Vraagje, zouden jullie dit lezen?


    Delete • Justin Bieber, One Direction

    Verhaallijn:
    • Twee nichten zijn beroemde zangeressen. Ze reizen de hele wereld over, ze zijn wereld beroemd, hebben miljoenen fans aan hun voeten liggen maar ze dragen één groot geheim met zich mee. Ze zijn niet wie ze zeggen dat ze zijn.
    • De twee nichten zijn erg goed bevriend met Justin Bieber, ze ontmoeten One Direction op een afterparty en raken ook met hun bevriend. Maar wat gebeurd er als één van de jongens achter hun geheim komt?

    • Extra:
    – De meiden gaan nog gewoon naar school als het even kan.
    – De ouders van één van de twee nichten zijn gescheiden, die vader is echt een zak, de stiefmoeder is een trut maar blijkt even later aardig te zijn. De vader is erg tegen die beroemdheden, maar hij weet niet dat die zijn dochter en het nichtje die beroemdheden zijn.

    Sorry, ik lees geen fanficties meer.


    26 - 02 - '16

    Nope. Ik lees geen 1D en JB.

    Witchking schreef:
    Nope. Ik lees geen 1D en JB.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nope.. one direction story's zijn te onorgineel.
    Volgens mij als je ze als zombies in het verhaal rond zou laten lopen....- wacht zelfs DAT is al eens gebruikt.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    Nope.. one direction story's zijn te onorgineel.
    Volgens mij als je ze als zombies in het verhaal rond zou laten lopen....- wacht zelfs DAT is al eens gebruikt.


    Yup, dat is mijn story: One Infection. Die ik binnenkort maar weer eens ga vervolgen.


    26 - 02 - '16

    Nee


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry, ik vind het een best wel cliché en teveel gebruikt plot. En dan uiteindelijk helemaal in combinatie met het fanfictiondeel.


    From these ashes, I will rise

    Witchking schreef:
    Nope. Ik lees geen 1D en JB.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Mairimis schreef:
    Sorry, ik vind het een best wel cliché en teveel gebruikt plot. En dan uiteindelijk helemaal in combinatie met het fanfictiondeel.


    -

    Ik vind 't een beetje Hannah Montana-achtig klinken :')
    + ik lees geen JB of 1D.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik lees welf anfics maar ik vind hem zelf nogal tsja, uitgekauwd en voor de hand liggen. Tuurlijk zijn vele verhalen dat maar met je eigend raai eraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee.
    Sowieso niet omdat het een combinatie is van beide beroemdheden, en omdat het gewoon te cliché is.

    Witchking schreef:
    Nope. Ik lees geen 1D en JB.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...