• Ik heb erg dun haar, en wil daar graag wat aan veranderen. Mijn haar is lang, stijl en donker, en, zoals de titel al zegt, erg dun. Heeft er iemand tips? Alvast bedankt :]


    I dress to kill, but tastefully

    Ik heb ook dun haar en bij mij helpt het als ik het niet te lang laat groeien. Zodra het bij mij redelijk lang wordt, dan moet het eraf. Dan gaat het slap hangen en ziet het er niet uit.. Misschien moet jij het dus ook wat korter laten knippen. Dat van mij is nu tot net over mijn schouders.

    Verder kan je versteviger/mousse in je haar doen en föhnen.. Dan wordt het vaak ook wat voller..

    En.. gebruik een shampoo (en conditioner als je dat gebruikt) ZONDER silliconen.. Die maken je haar nog zwaarder.

    Edit: siliconen zijn te herkennen tussen de ingrediënten: eindigen allemaal op'-(c)one'
    Edit 2: Niet te veel aan je haar zitten overdag. Daardoor stimuleer je de talgproductie xD.. wordt het snel vettig (bij mij dan).

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 21:50 ]

    Extensions.


    El Diablo.

    Ik heb shampoo van SYOSS, zonder siliconen, en die laat mijn dunne haar dikker ogen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dankjewel voor de tips (;


    I dress to kill, but tastefully

    Droogshampoo, dat maakt je haar stugger en ook voller/dikker


    Firm believer of all that is magic