• Hallo allemaal!
    Jullie zien het wel aan de titel, Hester (mijn vriendin) en ik hebben eigenlijk een probleem. Wij moeten komende zondag voor 33 kinderen van 3 tot 10 jaar zorgen. We zijn maar met 4 mensen (3 van 14 en 1 van 12) en we hebben jullie hulp nodig!
    We hebben al een aantal ideeën:
    - schminken
    - kleuren (we hebben een megatekening)
    - speurtocht
    - voetballen (jongens)
    - nagels lakken (meisjes)
    - knutselen
    - verstoppertje
    - film kijken

    Maar zoals jullie vast wel weten is dit niet genoeg om 33 kinderen bezig te houden. Hebben jullie nog leuke ideeën (die haalbaar zijn voor ons!) om te doen?
    Heel erg bedankt (H)
    Liefs,
    LakeTown

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 9:39 ]

    Opsluiten in de kelder

    Ehm.. Verven, verstoppertje, filmpje kijken?, dansen, vraag aan de kindjes wat ze willen doen?
    Wacht, hoe lang moet je ze bezig houden?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Opsluiten in de kelder

    Ehm.. Verven, verstoppertje, filmpje kijken?, dansen, vraag aan de kindjes wat ze willen doen?
    Wacht, hoe lang moet je ze bezig houden?


    Officieel van 2 tot 5, maar ik vermoed dat het uit zal lopen :')

    Ze hebben helaas geen kelder (A)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 9:38 ]

    Verdeel de kinderen in groepjes van 5/6 en laat ze de speurtocht doen. Ze krijgen een lijst met getallen van 1 tot 12 en dan zeg je bijvoorbeeld dat ze moeten zoeken naar nummer 6 (zodat niet ieder groepje dezelfde kaartjes tegelijkertijd zoekt). Kaartje 6 ligt ergens verstopt en op dat kaartje staat een opdracht. Die opdracht moeten ze zo goed mogelijk uitvoeren bij de jury (jullie dus). Denk aan dingen zoals: "Doe een dierentuin na" of "Zing je favoriete liedje". Als ze het goed hebben uitgevoerd, mogen ze naar het volgende kaartje zoeken (in dit geval 7). Hiermee houd je ze zeker een uur en misschien wel twee uur bezig.


    From these ashes, I will rise

    Ohh dan heb je aan deze dingen meer dan zat lijk mij..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou ze in ieder geval verdelen in groepjes. Misschien drie groepen, omdat ik degene van 12 geen eigen groep zou geven. Ik vind het wel raar dat zulke jonge kinderen en zoveel in de handen van zulke jonge mensen gelegd wordt... Anyway, je kan altijd de oudere kinderen vragen of ze willen meehelpen letten op de jongere kinderen. Je kan dan drie activiteiten tegelijk doen, de ene groep gaat kleuren, de andere groep schminken (let op dat 11 kinderen tegelijk schminken tijd kost! Laat degene van 12 gewoon bij elke groep helpen met schminken) en dan kunnen jullie ook de kinderen beter in bedwang houden met een speurtocht.
    Misschien kunnen jullie een skippybalrace doen, een soort ezeltje prik (met magneten voor de veiligheid) en tussendoor natuurlijk een drinkrondje met koekjes.


    Your make-up is terrible

    Een nieuwe Hunger Games: zet ze in een grote kuil en strooi snoepgoed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    We hebben nu ongeveer wel genoeg om de kids 3 uurtjes bezig te houden ^^ Heel erg bedankt allemaal!
    (we hebben nog iemand van 15 erbij gekregen, dus we kunnen het wel aan!)

    Zeg dat ze opzoek moeten gaan naar knarlkloppertjes, kreukelhoornige snottifanten en nurgels.

    Misschien kan je ook simpele spelletjes doen als ik zie ik zie wat jij niet ziet. Of je geeft ze allemaal een kaartje met een dier erop getekend, en iemand erbij die ouder is, en dan moetten ze het dier na doen, en dat andere kinderen het dan raden. Je kan misschien ook verkleden enzo, en dansen (idk)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.







    Met dank aan Welke.nl


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~