• Heey :).

    Ik vind een jongen uit mijn klas meer dan leuk :). Alleen Hoe val ik op ? Hoe zorg ik ervoor dat hij mij ziet staan en mij leuk begint te vinden?.

    By the way ik durf niet op hem af te stappen en te zeggen dat ik hem leuk vind ( ik ben niet zon durfal xd)

    Alvast bedankt ( ik ben een beetje hopeloos :P)

    Byee


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    Gewoon een gesprek met hem aanknopen? Als hij ziet hoe gezellig je bent, heb je in ieder geval al een goede indruk gemaakt :Y)


    From these ashes, I will rise

    Babbelen! Dat is de enige manier, praat over school, dat is simpel voor in het begin. Daarna kan je flirttruckjes toepassen, maar je moet elkaar toch een beetje kennen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Begin met een gesprek. Dit kan via whatsapp zijn, maar ik zou voor in het echt gaan.
    Als je via whatsapp begint, gewoon over iets beginnen. Bijvoorbeeld over iets wat gebeurd is vandaag, en uiteindelijk als jullie het gezellig hebben op whatsapp zal dit ook wel in het echt zijn.

    Just give it a try :]

    Cresseyde schreef:
    Babbelen! Dat is de enige manier, praat over school, dat is simpel voor in het begin. Daarna kan je flirttruckjes toepassen, maar je moet elkaar toch een beetje kennen!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wou zeggen dat je hem maar sex moet aanbieden, maar dat is vast geen toepasselijke grap. Maar goed, een praatje is inderdaad het beste zoals er hierboven wordt gezegd ^^


    -

    Vraag iets! Zo ben ik ook begonnen, vragen of hij de Hunger Games kende. Nu is hij één van mn beste vrienden, en ik ben nog steeds verliefd op hem...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    je kan veel tips vinden op sites zoals bv http://www.cosmopolitan.nl/

    Heb ik zelf ook vele tips op gevonden ;)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Praten is echt heel belangrijk, maakt niet uit over wat.
    -Maak oogcontact!
    -Als jullie praten, haal dan je mooiste glimlach tevoorschijn en hou deze de héle tijd op zijn plek.
    -Humor helpt altijd, als je samen kan lachen, geeft dit voor zowel jou als hem een goed gevoel
    -laat de drama achterwegen, ga niet over al je kleine probleempjes en irritaties praten (dit doe je maar als jullie samen zijn). Als je toch wilt praten over iets waar je je aan ergert, probeer er dan niet té serieus over te zijn.
    -Geef complimenten en streel zijn ego (mannen zijn daar écht gevoelig voor)
    -Als jullie lekker intiem met zen tweetjes praten, kijk dan terloops af en toe eens naar zijn lippen...
    -Laat je gsm ook maar even in je tas zitten ;)


    als je niet goed weet hoe je met hem moet afspreken buiten school, probeer dan iets te vinden wat jullie beiden leuk vinden en stel dan voor om dat samen te doen, alsof het heel toevallig is omdat jullie dat allebei leuk vinden en dan voelt het misschien iets minder aan als een eerste date^^

    Paar kleine tipjes waar ikzelf altijd succes mee heb ;)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 19:57 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Hahah dus ik ga morgen maar eens beginnen met praten :) en Thanks allemaal


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    Alsjeblieft hoor! En veel succes!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Jezelf zijn ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ervoor zorgen dat iemand je leuk vindt, kan eigenlijk niet, dat bepaalt diegene natuurlijk helemaal zelf. En als je dingen gaat doen die eigenlijk niet echt in jouw persoonlijkheid passen, valt hij eigenlijk niet echt voor jou, maar voor iemand die je speelt. Mijn belangrijkste tip is dus om vooral jezelf te blijven.
    Verder kun je er natuurlijk wel voor zorgen dat je opvalt en dat hij je ziet. En dat doe je inderdaad het best door gewoon een gesprekje met hem proberen aan te knopen. Wees niet te verlegen, wees jezelf, laat merken waar je voor staat en wat je leuk vindt en de rest is eigenlijk aan hem. (;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Stop je onderbroek in zn kluisje.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    1. Ga op hem zitten
    2. Zoen hem
    3. Hoop dat hij het leuk vindt
    4. Seks


    Take me to wonderland

    Jíj kunt er niet voor zorgen dat hij je leuk gaat vinden, dat kan alleen hij. Maar mocht hij je leuk gaan vinden, moet hij eerst wel weten wie jij bent, dus ik zou proberen toch eens een praatje aan te knopen. Met oogcontact zoeken en lief lachen kom je er niet.


    You are beautiful, you are love.