• Ik heb een titel nodig voor een story die ik samen met een vriendin ga schrijven. Ik had er al een bedacht, maar ik ben er toch niet helemaal tevreden mee. De titel die ik al bedacht had was Infinite horizons.
    Hebben jullie nog een idee?

    Dit is de inleiding van het verhaal:

    Langzaam maar zeker verspreidt het zich onder de mensheid. Een nieuw gen dat zich door de jaren heen heeft gemuteerd. Het schijnbaar ongevaarlijke gen is onbekend bij dokters en wetenschappers en niemand weet wat ze ermee aanmoeten.
    De enigen die het gen dragen zijn hen die het geërfd hebben van hun voorouders. En, in tegenstelling tot de dokters en wetenschappers, besluiten zij het te negeren, aangezien het niet voor problemen zorgt en niemand er last van heeft.

    Het komt als een schok als de zon van het één op het andere moment verdwijnt. Heel de wereld houdt zijn adem in - wat is er aan de hand?
    Al snel dalen de temperaturen fors, zowel op de polen als langs de evenaar. Alles wordt donker en het begint overal te sneeuwen.
    Dankzij slechte voorbereidingen sterven er veel mensen. Anderen houden zich schuil en houden hun familie dicht bij zich, terwijl de overheid hen probeert te kalmeren.
    Toch zijn er ook een paar die nergens last van lijken te hebben. Als ze na veel verwarring uitvinden dat ze 'anders' zijn, raken ook zij in paniek. Wat is er met ze aan de hand?


    De titel moet er enigszins mee te maken hebben maar verder heb ik geen eisen. Alvast bedankt!

    Sunless mutants
    Whahah slaat nergens op

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 14:59 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dit klinkt echt als een super verhaal. Wil je me waarschuwen als jullie beginnen?
    Ik heb echt geen idee wat titel betreft. Infinite horizons is goed toch?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 15:33 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vipera schreef:
    Dit klinkt echt als een super verhaal. Wil je me waarschuwen als jullie beginnen?
    Ik heb echt geen idee wat titel betreft. Infinite horizons is goed toch?


    We hebben al een titel inmiddels (: En ja ik zal je waarschuwen zodra we zijn begonnen!