• Goed, misschien zijn hier al een paar topic van. Maar dit is míjn topic (A).

    Ik vind, Dat Tokio Hotel zo hunzelf niet meer is! Kijk maar naar vroeger, dat is ook de rede waarom ik minder fan ben.

    Wat vind jij?
    Vind jij Tokio Hotel nog steeds hetzelfde?
    Of ben je het met mij eens?(á)(6)

    xx

    Ik vindt dat ze wel zijn veranderd maar ben nog steeds fan :D

    i agree with you.

    ^^ (=

    Qua uiterlijk zijn ze veranderd(natuurlijk) maar verder vind ik ze niet anders ofzo..


    T O K I O H O T E L < 3

    Ze zijn gewoon te commercieel geworden. Misschien waren ze dat eigenlijk altijd al wel, maar is de smaak van de mensen gewoon veranderd en zo dus ook th.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ze zijn gewoon te commercieel geworden. Misschien waren ze dat eigenlijk altijd al wel, maar is de smaak van de mensen gewoon veranderd en zo dus ook th.
    Totally agree with that. ;3 Maar ik ben nog wel fan, maar minder dan eerst. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Qua uiterlijk zijn ze veranderd(natuurlijk) maar verder vind ik ze niet anders ofzo..


    Ik vind ze meer van innerlijk veranderd! Naja, met de camaras erbij dan, ik ken ze niet (A)

    Ik denk dat je daar geen uitspraak over mag doen. Je weet namelijk niet wat er speelt en wie of wat de jongens dwingt zo te veranderen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk dat je daar geen uitspraak over mag doen. Je weet namelijk niet wat er speelt en wie of wat de jongens dwingt zo te veranderen.

    x.


    das ook wel so n-n stiekem denk ik dat een kwaadaardige platenmaatschappij se in hun macht heeft x3


    We can only learn to love by loving.

    ik ben ook al minder fan geworden


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)

    das ook wel so n-n stiekem denk ik dat een kwaadaardige platenmaatschappij se in hun macht heeft x3


    Uhun. maar ja, we mogen eigelijk niet zon uitspraak doen, maardas mijn mening(A)

    Ik heb nu nog steeds nie door wat er nu zo anders is aan hun :s

    Ja eens.
    Ze worden arrogant.
    En het ergste is dat wij dat ze maken.
    Het is niet dat ze niet sterk genoeg in hun schoenen staan.
    Want dat stonden/staan ze zekker.
    Maar zelf denk ik dat niemand roem (sorry heb ff gebrek aan een beter woord) aan kan.
    Als iemand het aan zou kunnen zou Bill het zijn.

    Maar dat is mijn mening.
    Denk gerust anders (A)
    xD


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    (...)

    Uhun. maar ja, we mogen eigelijk niet zon uitspraak doen, maardas mijn mening(A)


    ik mag alles x3

    VRIJHEID VAN MENINGSUITING WHOEHOE <333


    We can only learn to love by loving.

    Kwa karakter wel jaa!
    Maar de muziek is nogsteeds goed...
    EN ze zijn nogsteeds lekker(A)


    i can't pretend you're nothing special