• Hay people,

    Surprise, surprise ik ga een verhaal schrijven haha. Maar ik vind het erg moeilijk om karakters uit te schrijven. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.
    Ik zal de proloog erbij zetten zodat jullie een idee hebben.

    Met een kogelschot in mijn been strompel ik de donkere, oude fabriek uit. Schreeuwende stemmen verstommen als ik door de deur naar buiten vlucht. Met een hand op de wond gedrukt kijk ik om me heen op zoek naar iets zwaars om tegen de deur te zetten, zodat ze door deze deur niet naar buiten kunnen. Ik zie een container staan. Langzaam beweeg ik mezelf richting de container en duw hem met alle kracht die ik nog over heb, voor de deur waar ik net uitkwam. Vermoeid laat ik me zakken tegen de container en haal even diep adem.
    Er zijn allemaal drugshandelaars in de fabriek aan het handelen en ik wilde alleen maar wat dingen van ze hebben. Maar nog voordat ik ze kon aanspreken, stormde de politie de fabriek binnen. Zij waren binnen een paar seconden verdwenen. Ik stond er nog verstijfd van schrik. Daardoor kwam de politie dus achter mij aan. Ik had niet verwacht dat ze zouden schieten, maar ze zoeken al weg erg lang naar deze drugshandelaren. Zolang de drugshandelaren maar niet achter mij aankomen, omdat ze denken dat ik de politie heb ingelicht.
    Ik kijk naar het gat in mijn been, het wil maar niet stoppen met bloeden. Gelukkig is het alleen maar vlees wat ze geraakt hebben en geen bot. Maar toch doet het erg veel pijn. Ik scheur een stuk van mijn witte t-shirt af en wikkel het strak om mijn been. Het is al snel doorweekt van het bloed.
    De fabriek is zo verlaten dat de planten er omheen, doorheen en overheen groeien. De felle lente zon schijnt in mijn gezicht. Even droom ik weg, totdat ik weer in de harde realiteit word geschopt.
    "Volgens mij ging ze deze kant op!" schreeuwt een zware mannenstem. Snel probeer ik op te staan, maar ik zak door mijn benen. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik heb me niet zo lang verschuild om nu in hun handen te eindigen. Straks komen ze er nog achter wie ik ben.
    Dan hoor ik gebeuk op de deur achter mij. Verschrikt draai ik me om en hou mijn adem in. Alsjeblieft laat deze container zwaar genoeg zijn om de deur te blokkeren, denk ik bij mezelf. Zweetdruppels lopen langs mijn rug naar beneden. Er word nog een keer tegen de ijzeren deur gebeukt.
    "Deze deur zit dicht, ze moet dus een andere kant zijn opgegaan," schreeuwt dezelfde mannenstem die ik al eerder hoorde. Opgelucht haal ik adem. Dat was op het nippertje. Nu moet ik hier snel weg voordat iemand toch nog ontdekt dat de deur toch open kan. Voorzichtig sta ik op. De pijn is vreselijk, maar toch zet ik door en strompel ik richting het bos. Het wordt al langzaam donker. Het is nog wel warm buiten. Het zal vanavond wel gaan onweren, nu maar snel richting huis voordat het begint te regenen.


    Dit is de proloog, hij is nog niet helemaal perfect i know. Ik ben hem aan het aanpassen.

    De rollen die ik nodig heb zijn:

    - Moordenaar (vrouw)
    - Detective (man)
    - Vrouw van detective
    - Kind van de moordenaar (jongen of meisje maakt niet uit)
    - En nog wat jongere kinderen
    - Baas van Detective

    Wat ik graag wil weten:
    - Rol:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Uiterlijk (haarkleur, oogkleur, ect):
    - Geslacht:
    - Kledingstijl
    - Relatie:
    - Extra:

    Dit is alles wat ik (tot nu toe) nodig heb. Ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen!

    Alvast bedankt voor jullie moeite!

    Liefs Infinito

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 20:27 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Ik wil een rol invullen als je me een lijstje geeft van wat ik moet invullen, mooi geschreven.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Ik wil een rol invullen als je me een lijstje geeft van wat ik moet invullen, mooi geschreven.

    Ik wil het kind wel invullen, maar een lijstje zou handig zijn...

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 18:28 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik wil ook wel iets invullen!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik heb het erin gezet. Alvast bedankt!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Rol: Kind van moordenaar
    Naam: Alyxes Ariana Storosum
    Leeftijd: 10
    Uiterlijk:


    Geslacht: Meisje
    Kledingstijl: Alyxes draag graag jurkjes of rokjes met een leuk shirt, maar ook gewoon wel eens een spijkerbroek en een t-shirt, bijvoorbeeld in het weekend of als ze geen zin heeft om zich aan te kleden.
    Relatie: Kind van de moordenaar (of bedoel je liefde? Nou ja geen dus :3)
    Extra: -


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    - Rol: Moordenaar
    - Naam: Melissa Pania Storosum
    - Leeftijd: 30
    - Uiterlijk (haarkleur, oogkleur, ect):http://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q=brunette%2030%20years&source=images&cd=&cad=rja&docid=nsBNeDbi9OAQuM&tbnid=xJAKIlNCxFJYoM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fmonkeymucker.blogspot.com%2F2012_05_01_archive.html&ei=UAUBU_3oK--M0wW0oICIBg&bvm=bv.61535280,d.ZG4&psig=AFQjCNH1puB9uerHLIV2JoIEpmOVYBsOcQ&ust=1392662195073098 bruin haar Groene ogen Rose huid 1m 68, heeft een lidteken
    - Geslacht: vrouw
    - Kledingstijl : Modern ,soms oud
    - Relatie: Ja , met iemand (mag jij kiezen
    - Extra:ze heeft geen goed contact met haar dochters en schuilt

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 19:41 ]


    CHAOS

    - Rol: Vrouw van Detective
    - Naam: Lucy Davids
    - Leeftijd: 32
    - Uiterlijk (haarkleur, oogkleur, ect):

    Lucy heeft donkerbruin haar en roodbruine ogen. Ze is 1.76 en haar kledingstijl is Casual.
    - Geslacht: Vrouw
    - Kledingstijl Lucy kleed zich vaak Casual , maar als ze naar een feestje van haar vriendinnen gaat draagt ze meer klassieke kleren.
    - Relatie: Ja
    - Extra: Ze is een dierenliefhebber en thuis hebben ze twee katten en een konijn.


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Moordenaar of iets anders waar je een vrouw/meisje voor nodig hebt.
    Naam: Alys Rivers
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk (haarkleur, oogkleur, ect):


    Een mooie jonge vrouw met donker haar en grijsbruine koude ogen. Ze is ongeveer 1,78 lang, langer dan gemiddeld dus. Ze heeft een bleke huid en een krachtige blik.
    Geslacht: Vrouw
    Kledingstijl: Voornamelijk zwart en witte jurken. Ze heeft een voorliefde voor bontmantels en subtiele sieraden. Wanneer ze gemakkelijk gekleed moet gaan doet ze gewoon een broek en shirt aan.
    Relatie: Ze geeft alleen iets om haar drie-jarige zoontje Brandon.
    Extra: Ze heeft een voorliefde voor honden en messen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    - Rol:
    Detective
    - Naam:
    John Adams
    - Leeftijd:
    36 jaar
    - Uiterlijk


    Zijn donkergroene ogen steken mooi af bij zijn zwarte haar. Zijn baardje groeit nooit groter dan op de foto, want als dat wel gebeurd scheert of knipt hij het eraf. Hij heeft een gemiddelde lengte (1.85), en heeft een grote spiermassa.
    - Geslacht:
    Mannelijk
    - Kledingstijl
    Zijn kledingstijl is erg casual, en zo onopvallend mogelijk. Dus meestal een simpel, grijs of zwart pak.
    - Relatie:
    Ja
    - Extra:
    Hij heeft claustrofobie.

    - Rol: Waar je nog een Rol nodig hebt x

    - Naam:Alecsandra Pior

    - Leeftijd:14

    - Uiterlijk (haarkleur, oogkleur, ect):



    - Geslacht: Meisje

    - Kledingstijl:



    - Relatie: ~

    - Extra: Ze heeft drie oorpiercings in haar linker oor.

    Merci beaucoup voor jullie rollen!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.