• Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylinefremi!

    Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    Lieke - 020314 - 8 maart | 16
    Miriam - Treaty - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gwalchmei - 29 december | 17
    Aniek - ClafIin - 24 december | 15
    Ness - Escada - 23 september | 14
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Kerberos - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Botje - 14 maart | 13
    Fren - Pompeji - 9 januari | 14
    Demi - Lorum - 24 september | 14

    BOE.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 17:23 ]

    Mijn record bij Flappy Bird: Negen.
    Wow. Haha.


    Reality's overrated.

    TIEN. Whoopwhoop.


    Reality's overrated.

    Ik kijk twilight. Still do'nt like it. But, at some moments, Edward ís a tiny bit hot. Hmm.


    Reality's overrated.

    Hij maakt het met haar uit. HAHA. Waarom vind ik dat leuk? Geweldig. Ik vind haar echt niks. Sorry voor de fans hier. En hem vind ik ook niet zo leuk. Het enige wat nog een beetje is zijn die rode ogen, want dat is gewoon leuk.


    Reality's overrated.

    Daamn. Ik ga telkens bij die tiende dood.


    Reality's overrated.

    TAYLOR SHITLESS. Daar komt het betere. Maar dat lange haar, no, dat kan gewoon niet.


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    (...)

    Wat is er, baby?


    Groepsapp..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    TWAALF. YES.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Groepsapp..


    I saw it, daarnet pas, dat is echt rot.


    Reality's overrated.

    Vijftiennn. Aha.


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    (...)

    I saw it, daarnet pas, dat is echt rot.


    Het is echt niet mijn bedoeling haar meer te kwetsen, maar ze zijn al vaker met zijn tweeën tegen me gegaan en ik ben het een beetje zat. Maar nee, hoe durf ik zo'n kinderachtig rotkind te zijn door zomaar een stomme k*t band te vergelijken met de dood van de buurman, ook al heb ik dat niet gedaan maar okay. Ik voel me zo klote en weet dat ik straks sorry ga zeggen voor iets waar ik het niet eens mee ben en het niet een hoef. Godver.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Achttien. Whoop. Meerderjarig.


    Reality's overrated.

    Kerberos schreef:
    Folo. HAHA.
    oh. Eigenlijk niet grappig. Gezien hij dood gaat D:


    Spoiler Noekie, spoiler. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Deze gozer lijkt een beetje op Sam, grr.


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    (...)

    Het is echt niet mijn bedoeling haar meer te kwetsen, maar ze zijn al vaker met zijn tweeën tegen me gegaan en ik ben het een beetje zat. Maar nee, hoe durf ik zo'n kinderachtig rotkind te zijn door zomaar een stomme k*t band te vergelijken met de dood van de buurman, ook al heb ik dat niet gedaan maar okay. Ik voel me zo klote en weet dat ik straks sorry ga zeggen voor iets waar ik het niet eens mee ben en het niet een hoef. Godver.


    De tijdelijke stop van The Wanted doet jouw pijn, de dood van de buurman haar, jullie moeten elkaar helpen, accepteren dat jullie het beiden met andere dingen bezig zijn. Zij deed dit niet, gaf je een steek in de rug, het is begrijpelijk dat je -je niet zomaar laat kwetsen. En zij moet dat begrijpen, al was dit misschien niet het beste moment.


    Reality's overrated.