• nou ik heb dus net een waarsguwing gekregen en ik vind dit best wel onterecht.

    ik wist niks van die regel van dat je geen links naar je FB mocht doen... en ik had dus een topic met foto's van mijn konijnen erin via een link naar mijn FB. en daar kreeg ik dus een waarsguwing voor maar waar moet ik anders mijn plaatjes uploaden?!


    We can only learn to love by loving.

    MEIsjE! doe weg! so krijg je weer een waarschuwing ,had ik ook ¬¬' Als je op het forum segt dat je je waarschuwing oneerlijk vind ,, Krijg je weer een waarschuwing ¬¬ zo ben ik ook aan de helft van mijn waarschuwingen gekomen xD


    Crack a bottle

    Inderdaad >.<

    En dat is Idd oneerlijk ><
    Jou sexxy konijnen verdienden dat topic gwn keihard!


    Crack a bottle

    Dan had je de forumregels nog maar eens door moeten lezen. Ze staan allemaal op het forum en het is ook algemeen bekend gemaakt dat er nieuwe regels zijn. Niet weten dat het niet mocht is geen excuus.


    Bored.

    MEIsjE! doe weg! so krijg je weer een waarschuwing ,had ik ook ¬¬' Als je op het forum segt dat je je waarschuwing oneerlijk vind ,, Krijg je weer een waarschuwing ¬¬ zo ben ik ook aan de helft van mijn waarschuwingen gekomen xD

    schijt .. ;l ik vind tog datk het recht heb op mijn mening fzo te geve..


    We can only learn to love by loving.

    Dan had je de forumregels nog maar eens door moeten lezen. Ze staan allemaal op het forum en het is ook algemeen bekend gemaakt dat er nieuwe regels zijn. Niet weten dat het niet mocht is geen excuus.


    noujaa... :x
    mr er kome steeds meer regels en hoe kan ik die in godsnaam ALLEMAAL onthouden? o_o ik heb al een swak brein ;l ik onthou iedereens naam nog mr net


    We can only learn to love by loving.

    cowl ,dat vond ik duss ook ¬¬
    Dat ik het recht had om mijn waarschuwing aan te vechten >< en toen kreeg ik weer een waarschuwing ,, Oneerlijkheid hier allemaal..


    Crack a bottle

    Dan had je de forumregels nog maar eens door moeten lezen. Ze staan allemaal op het forum en het is ook algemeen bekend gemaakt dat er nieuwe regels zijn. Niet weten dat het niet mocht is geen excuus.


    En als er dan nergens staat dat het verboden is??
    wnt dat had ik ook een keer ,en dat stond nergens in de regels en tog kreeg ik der een waarschuwing voor ,en toen sei ik dat ,kreeg ik weer een waarschuwwing ,weetje hoe lelijk ?? =(


    Crack a bottle

    Ik vind die regel nergens op slaan. Eerst kon je nog door fotoboeken bladeren en dan kon je nog wel eens leuke foto's vinden. Nu is dat minder =|

    cowl ,dat vond ik duss ook ¬¬
    Dat ik het recht had om mijn waarschuwing aan te vechten >< en toen kreeg ik weer een waarschuwing ,, Oneerlijkheid hier allemaal..


    pff.. n_n
    nou als k een waarsguwing krijg dan kapk gwoon met Q hebben se geen last meer van mij ;l als se me tog graag kwijt willen gakn wel.. uhh.. Habbo[fzoiets??] spele n_n ookal vatk da nie


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind die regel nergens op slaan. Eerst kon je nog door fotoboeken bladeren en dan kon je nog wel eens leuke foto's vinden. Nu is dat minder =|

    idd..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    En als er dan nergens staat dat het verboden is??
    wnt dat had ik ook een keer ,en dat stond nergens in de regels en tog kreeg ik der een waarschuwing voor ,en toen sei ik dat ,kreeg ik weer een waarschuwwing ,weetje hoe lelijk ?? =(

    Dit staat wel degelijk in de regels.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=15234


    Bored.

    (...)
    Dit staat wel degelijk in de regels.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=15234

    jaa maar iets anders waar ik een tijdje terug voor een waarschuwing heb gekregen niet ..
    weetniet meer waar het over ging maar ik weet dat wel duss >< en toen sei ik dat
    en toen sei se ;ja jmmr dan ..
    en toen sei ik: jeej man ,dit is Bull ,, als je het zo leuk vind om waarschuwingen voor nixx te geven doe het dan lkkr aan jezelf,,
    en toen kreeg ik weer een waarschuwing ><


    Crack a bottle

    Als je een waarschuwing krijgt, en je wist niet dat het fout was, moet je soieso de regels nogeens opzoeken. Dan voorkom je de volgende keer een waarschuwing voor iets wat je niet wist. Want mods kunnen niet weten of jij weet dat het verboden is, of niet.

    MEIsjE! doe weg! so krijg je weer een waarschuwing ,had ik ook ¬¬' Als je op het forum segt dat je je waarschuwing oneerlijk vind ,, Krijg je weer een waarschuwing ¬¬ zo ben ik ook aan de helft van mijn waarschuwingen gekomen xD
    ja dat had ik ook..
    maar er zijn zooo fucking veel regels,
    die onthoud je toch nooit allemaal. o_O
    of je moet er op gaan studeren ofzo.. :S


    AAP