• Omdat ik daar toch erg benieuwd naar ben.

    Klik hier om de poll te maken.


    Your make-up is terrible

    Ja, af en toe wel.


    16 - 09 - '17

    Vroeger wel, nu nooit meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, maar deze top vind ik niet echt geweldig. Ik klik af en toe op ''Top Stories Vandaag'', omdat daar tenminste wordt aangegeven hoeveel mensen een verhaal goed vinden die dag. Niet dat die altijd goed zijn, maar oké.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 12:31 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik scroll heel vaak naar beneden om gewoon eens even te kijken. Soms vis ik er nog wel eens een OP-verhaal uit namelijk.

    Ik kijk af en toe eventjes, maar meestal interesseren de verhalen in de top mij niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Litch schreef:
    Ja, maar deze top vind ik niet echt geweldig. Ik klik af en toe op ''Top Stories Vandaag'', omdat daar tenminste wordt aangegeven hoeveel mensen een verhaal goed vinden die dag. Niet dat die altijd goed zijn, maar oké.


    Dit. En ik kijk sowieso eigenlijk nooit naar de quizzen omdat ik niet zo actief ben in het quiz-gedeelte van Quizlet.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Litch schreef:
    Ja, maar deze top vind ik niet echt geweldig. Ik klik af en toe op ''Top Stories Vandaag'', omdat daar tenminste wordt aangegeven hoeveel mensen een verhaal goed vinden die dag. Niet dat die altijd goed zijn, maar oké.


    Hier ben ik het mee eens, ook al vind ik de nieuwe top ook wel wat hebben. Nu hebben meer mensen een kans om in de top te komen. Verder kijk ik ook iedere dag naar de top quizzen. Vind ze wel leuk (:


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Nooit iets interessants van stories, maar af en toe dood een quiz de verveling wel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Enkel de quizzen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Draculea schreef:
    Ik scroll heel vaak naar beneden om gewoon eens even te kijken. Soms vis ik er nog wel eens een OP-verhaal uit namelijk.


    Stenenlikker

    Cresseyde schreef:
    Nooit iets interessants van stories, maar af en toe dood een quiz de verveling wel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Interessant! Ik kijk er eigenlijk nooit naar.


    You are beautiful, you are love.

    Ja, naar beide wel eens, maar meestal vooral om te zien of er iets in staat dat ik al ken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Draculea schreef:
    Ik scroll heel vaak naar beneden om gewoon eens even te kijken. Soms vis ik er nog wel eens een OP-verhaal uit namelijk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nee, tenzij om te lachen om de belachelijke titels van bepaalde 1D-stories. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it