Opzicht, als ik kijk naar de inhoud kan je er veel meer uithalen, toch zeker in het beschrijven van 'je ideale partner'. Ik vind het gedicht dan ook persoonlijk erg oppervlakkig en er mist een bepaald ritme. Ik ben zelf altijd voorstander van gedichten zonder rijm, die lees ik ook het liefst, maar dat neemt niet weg dat er een bepaald ritme moet zijn. Per alinea elke zin met hetzelfde woord beginnen, is in mijn ogen niet zozeer een ritme, en zelf vind ik het ook een beetje storend om te lezen.
De boodschap van 'hij is niet perfect, maar wel perfect voor jou' vind ik redelijkerwijs een sterke boodschap, juist omdat dit waar is. Niemand is perfect, maar een persoon kan dat zeker wel zijn voor iemand. Of ja, zijn in iemands ogen. Je basis zelf en het idee erachter vind ik dan ook een zeer goed fundament om op verder te bouwen, maar je moet echt oppassen dat het niet te cliché en te oppervlakkig wordt. Want dat heb je uiteindelijk wel snel met onderwerpen als deze.
Zelf ben ik dus absoluut niet geweldig goed in dichten en verder kan ik je dus ook echt niet helpen en hoezeer je waarde moet hechten aan m'n mening weet ik ook niet, het is slechts mijn gedacht erover En dus gewoon negeerbaar als je er niks aan hebt of mee wilt doen
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”