• Boo.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook, tenminste, dat denk ik wel. Maar dan reageert ze op zo iets en dan voel ik me weer klote, want ik heb op het laatst alle scheldwoorden gebruikt die ik ken omdat ik zo kwaad om haar was geworden. Ach ja, laat maar zitten.


    Ach Ness, we kunnen de tijd niet meer terugdraaien. Het komt wel goed, babe. <3


    Danmarks Dynamite.

    SiIhouette schreef:
    Oké. Autch.


    Ik zie dit nu pas, wat is er?


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ach Ness, we kunnen de tijd niet meer terugdraaien. Het komt wel goed, babe. <3


    Hmpff, ik hoop het.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Demi be like: 'I have school tomorrow, so no tinychat.' - is still awake.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Demi be like: 'I have school tomorrow, so no tinychat.' - is still awake.


    Niieeett. Ik slaaptyp.


    That is a perfect copy of reality.

    Soms loop ik ergens en dan denk ik echt van, 'Hoe kunnen zulke lelijke mensen nou zo populair zijn?' En dan bedoel ik lelijk van binnen. Van die mensen die genieten van ander mans pijn en nog zo leuk worden gevonden. Ik snap er gewoon niks van. Net als dat ik niks van seks snap.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ik zie dit nu pas, wat is er?


    Heb je Rani's berichtje naar Crystal al gelezen?


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Heb je Rani's berichtje naar Crystal al gelezen?


    Ja, die had al gelezen. Snapte er geen ene snars van, maar goed.


    Danmarks Dynamite.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Niieeett. Ik slaaptyp.


    (cat)


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    (cat)


    Wat nou? (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik word hier niet goed van, alsof ze dat gewoon expres open en bloot leg zodat wij het lezen. En dat is waarschijnlijk ook zo. Anders had Crystal een gb gestuurd in plaats van een pb, maar nee. Ze was ineens heel anders tussen gesloten deuren.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ja, die had al gelezen. Snapte er geen ene snars van, maar goed.


    Ik vind het lullig van d'r, maar goed :')


    That is a perfect copy of reality.

    Escada schreef:
    Ik word hier niet goed van, alsof ze dat gewoon expres open en bloot leg zodat wij het lezen. En dat is waarschijnlijk ook zo. Anders had Crystal een gb gestuurd in plaats van een pb, maar nee. Ze was ineens heel anders tussen gesloten deuren.


    Nouja, laat het maar Ness. Anders krijgen we straks weer probleempjes en dan ga ik wel weg.


    Danmarks Dynamite.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Ik vind het lullig van d'r, maar goed :')


    Als ik snapte waar ze het over had.. tja. Maar ook deze keer snap ik het niet.


    Danmarks Dynamite.