• Vandaag zit ik officieel één jaar op Quizlet! Twintig januari is voor mij vanaf nu een officiële feestdag en daarom krijgen jullie taart van mij. Geen paniek, er zijn fandom taarten, maar ook gewone OP taarten, haha.







    Kies maar welke je wilt, er is keuze genoeg en er staan er nog een paar in de frigo!

    En dan is het nu tijd voor de bedankjes!
    Eerst en vooral zou ik natuurlijk IEDEREEN willen bedanken voor dit fantastische jaar op Quizlet, door jullie moet ik hier wel dagelijks naartoe komen. Thanks!
    Maar dan natuurlijk ook nog een paar persoonlijke bedankjes. Eerst en vooral Celebration, natuurlijk. Je was een van m'n eerste vriendinnen op Q, en dat zal je voor mij heel lang blijven! Je bent een fantastische vriendin voor me en ik hoop echt dat ik je eens in het echt mag ontmoeten.
    Dan Bayard, uiteraard. Ook jij bent in een jaar tijd heel belangrijk voor me geworden. De gb-bericht-wisselingen met jou zijn echt fantastisch, net zoals jijzelf. Bedankt voor alles!
    Orcrist, jij en ik begrijpen elkaar echt. Je bent er altijd voor me en je bent mede met enkele anderen een van de liefste personen hier op Q. I love you!
    En niet te vergeten, Chocolata, die me altijd aan het lachen brengt met haar opmerkingen over taalfouten. Ik GB niet zoveel met je, maar ook zonder jou zou Q voor mij niet hetzelfde zijn.
    Guys, I love you so damn much.

    Vergeet allemaal geen stukje taart te nemen, want waarom zijn ze er anders?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:57 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Taaaaart. :Y)
    Gefeliciteerd! Hopelijk wordt je komende jaar hier net zo leuk als het afgelopen jaar. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Wat leuk! Gefeliciteerd!
    Nog veel plezier gewenst. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Happy quizletbirhtday to you
    Happy quizletbirthday to you
    Happy quizletbirthday dear Leah
    Happy quizletbirthday to you,


    *Zing heel luid en vals en danst door de kamer*


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Happy quizletbirhtday to you
    Happy quizletbirthday to you
    Happy quizletbirthday dear Leah
    Happy quizletbirthday to you,


    *Zing heel luid en vals en danst door de kamer*

    Jij kan niet eens vals zingen. (cat)
    Ik wel, dus ik zing mee. ^^


    :)

    Celebration schreef:
    Happy quizletbirhtday to you
    Happy quizletbirthday to you
    Happy quizletbirthday dear Leah
    Happy quizletbirthday to you,


    *Zing heel luid en vals en danst door de kamer*


    Haha, bedankt (:
    Nu ben ik een éénjarige quizletter, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aah, voedsel.
    Als je met dat soort taarten komt aanzetten ben je ook van harte uitgenodigd op mijn verjaardag. (:


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Latier schreef:
    (...)

    Haha, bedankt (:
    Nu ben ik een éénjarige quizletter, haha.

    Hhaha en ik voel me oud met mijn driejarige bestaan.


    -

    lnfinity schreef:
    (...)
    Hhaha en ik voel me oud met mijn driejarige bestaan.


    Quizletpeuter, haha. En ik een quizletbaby (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Quizletpeuter, haha. En ik een quizletbaby (':

    High five!
    Ik ben ook nog maar een quizletbaby (maar ben vergeten wanneer mijn Qverjaardag is..)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    High five!
    Ik ben ook nog maar een quizletbaby (maar ben vergeten wanneer mijn Qverjaardag is..)


    High five! *mept ernaast, zoals altijd. Probeert nog eens* High five!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Celebration schreef:
    (...)
    High five!
    Ik ben ook nog maar een quizletbaby (maar ben vergeten wanneer mijn Qverjaardag is..)

    Volgens mij is dat gewoon te vinden bij je badges. ^^ Als je de muis houdt op de plek waar staat hoe lang je al lid bent, krijg je de datum.


    :)

    Gefeliciteerd!
    Ik verblijf hier al drie jaar.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!