• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Barnabas schreef:
    Een goede vriendin van mij gaat het trouwens uitmaken met haar vriendje. Ze hadden ruzie gehad en toen heeft hij gezegd dat ze voor altijd van hem zou zijn en dat hij haar kon claimen. Echt creepy. Ik vond ze sowieso al nooit goed bij elkaar passen, maar dat zeg je natuurlijk niet als iemand gelukkig met diegene is. :')
    Nu gaat ze het morgen uitmaken tijdens een wandeling met hem, maar na die vreemde woorden van hem vertrouw ik dat niet echt. Misschien ben ik wel paranoïde, maar na al die verhalen van de afgelopen tijd waarbij de ex niet kan verkroppen dat het uit is... Blegh.
    Dit lijkt een precies een moordverhaal. Mij zouden ze dat toch ook niet moeten zeggen. Ik kan er al niet tegen als ze vrouwmens tegen me zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Een goede vriendin van mij gaat het trouwens uitmaken met haar vriendje. Ze hadden ruzie gehad en toen heeft hij gezegd dat ze voor altijd van hem zou zijn en dat hij haar kon claimen. Echt creepy. Ik vond ze sowieso al nooit goed bij elkaar passen, maar dat zeg je natuurlijk niet als iemand gelukkig met diegene is. :')
    Nu gaat ze het morgen uitmaken tijdens een wandeling met hem, maar na die vreemde woorden van hem vertrouw ik dat niet echt. Misschien ben ik wel paranoïde, maar na al die verhalen van de afgelopen tijd waarbij de ex niet kan verkroppen dat het uit is... Blegh.


    Aiaiaiii, dat klinkt inderdaad niet zo goed. Echt creepy, alsof ze bezit van hem is. Als ze verstandig is kan ze na het breken van de relatie het beste geen contact meer met hem hebben. Wie weet wat 'ie in zijn mars heeft.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Verrassend genoeg wel! Op de een of andere manier ben ik altijd ontzettend zenuwachtig, maar valt het me daarna toch weer mee. (: En dank je wel, haha. Zal vast wel lukken, ik ben gewoon even op m'n dieptepunt qua leren. :'D


    Oeeh, dat is dan goed nieuws!! :3
    En jaa, ik snap je hoor. Ik denk niet dat veel mensen leren echt leuk vinden. Zelf heb ik dan ook nooit echt geleerd, want ik had daar geen zin in, hahaha. :'D
    Maar wel mooi dat alles zo goed gaat! En nu heb je weekend dus geniet daar maar even van. :3 Krijg je maandag en dinsdag moeilijke tentamens denk je?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, zojuist mijn ouders gevraagd naar pizza's. Vanavond eet ik luxe.

    Sorcery schreef
    Bam.
    Ik ga hier niet eens op reageren.

    OT: Mijn topics. Ik heb niks beters te zeggen, sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nami schreef:
    (...)Dit lijkt een precies een moordverhaal. Mij zouden ze dat toch ook niet moeten zeggen. Ik kan er al niet tegen als ze vrouwmens tegen me zeggen.

    Gelukkig, ben ik niet de enige! Ze is zo'n lief en aardig mens, ik zou het niet kunnen verkroppen als die akelige jongen haar iets aandoet. Die vreselijke verhalen die nu de ronde gaan, geven mij de bibbers. Gelukkig heeft ze me wel beloofd om in hoofdstraten te lopen en in bewoonde omgevingen te blijven, waarna ze me belt als ze weer veilig thuis is. Misschien vinden anderen het raar dat ik zo ongerust ben, maar ik heb er maar een naar voorgevoel over.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik ga hier niet eens op reageren.

    OT: Mijn topics. Ik heb niks beters te zeggen, sorry.

    You just did. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ga hier niet eens op reageren.

    OT: Mijn topics. Ik heb niks beters te zeggen, sorry.


    Ik ga het in het vervolg niet meer doen.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Barnabas schreef:
    (...)
    You just did. :Y)
    Hush jij. Je snapt best wat ik bedoel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is bij jullie ook zoveel veranderd? Mijn scrollbalkje is anders en er staan pijltjes naar beneden bij alles wat je uit kan schuiven en die schuiven ook anders naar beneden. D: Volgens mij komt het door Chrome.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is bij jullie ook zoveel veranderd? Mijn scrollbalkje is anders en er staan pijltjes naar beneden bij alles wat je uit kan schuiven en die schuiven ook anders naar beneden. D: Volgens mij komt het door Chrome.

    Ja, heb ik ook. Ik vind het niet echt bij de rest van chrome passen tbh.

    Jup, bij mij is het ook allemaal aangepast op chrome. Vind het wel beter zo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jup, het is Chrome. Heb net een update geforceerd en nu heb ik het ook :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn topics.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kaa schreef:
    (...)

    Oeeh, dat is dan goed nieuws!! :3
    En jaa, ik snap je hoor. Ik denk niet dat veel mensen leren echt leuk vinden. Zelf heb ik dan ook nooit echt geleerd, want ik had daar geen zin in, hahaha. :'D
    Maar wel mooi dat alles zo goed gaat! En nu heb je weekend dus geniet daar maar even van. :3 Krijg je maandag en dinsdag moeilijke tentamens denk je?

    Mehehe, leren is toch het leukste dat er bestaat? Kuch. :'D Ik heb gelukkig alleen nog maar op dinsdagmorgen een tentamen en dan heb ik de 's middags al heerlijk lekker vrij! ^^
    Anderhalve week ultieme vrijheid...


    "Well, well. Look who we've got here!"