• Ik weet niet of er een topic van is.

    Claudia uit Zevenbergen 34 jaar raakte vrijdagavond vermist. Heel Zevenbergen en omgeving heeft gezocht. Uiteindelijk is ze zondagavond gevonden. Ze is vermoord door haar ex-man. Hij bekende dat hij haar vermoord heeft. Vandaag om 19:00 begon de stille tocht voor Claudia

    Ik weet niet of iemand het heeft mee gekregen. Ik loop hier zelf stage dus maandag hebben we het er de hele dag over gehad en ik ben geschokt. Ze heeft/ had drie kinderen, 8, 9 en 11. De broer van Claudia heeft gelukkig voogdij gekregen over hun. Ik heb alles erg gevolgd omdat het zo dicht bij was en ik geraakt ben. Ik heb net de stille tocht bekeken en het was erg mooi.

    Verder heb ik niet echt iets te zeggen maar ik wou het delen. Wat erg mooi was is dat heel Zevenbergen mee liep voor haar. In totaal zo'n duizend man.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zevenbergen is dan niet zo groot zeker. (cat)

    Nee, ik vind dit soort dingen wel heel erg en volgens mij is dit niet het eerste incident van 2014, dat is pas erg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zevenbergen is dan niet zo groot zeker. (cat)

    Nee, ik vind dit soort dingen wel heel erg en volgens mij is dit niet het eerste incident van 2014, dat is pas erg.
    Zevenbergen is zeker niet groot het is een dorp. Het was ook de bedoeling om het daarom de tocht te houden om te laten zien dat het niet alleen in steden gebeurd
    Maar inderdaad dat dit soort dingen gebeuren is gewoon te erg.

    Normaal vind ik het ook wel erg voord ie persoon end e familie maar dan. , ja dit klinkt bot, dan is ver weg en nu was het zod ichtbij zeker omdat ik daar stage loop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik hoorde het al toen ze werd vermist. Claudia Oskam was de vriendin van vrienden van ons


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen