• Hallo lieve lezers,

    Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vind om een cover te maken voor The world on fire!
    Het verhaal gaat over vampiers en jagers!
    Ik zou graag een plaatje van taylor monsen in haar rock outfit ofzo. (mocht je plaatjes willen ik heb er wel een aantal)
    En een plaatje van chad michael murray in zijn jongere jaren !
    Verder laat ik het geheel open alleen moet de titel in het plaatje staan.
    En misschien iets van vampier tanden ofzo. Ik ben niet heel handig hiermee dus ik hoop op een beetje creativiteit van jullie
    Wanneer moet het plaatje minimaal af zijn? Ik stel voor dat ik op 14 februari ! (ja leuke datum) de winnaar bekend maak

    Wat geef ik je terug ! Een verhaal of quiz in de spotlight!
    Vragen of wil je plaatjes zien dat kan !


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !


    Klik voor groter


    Ik vind 'm niet echt geweldig gelukt, misschien dat ik het later nog eens probeer.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 13:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil ook wel iets proberen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wil nog proberen ^^


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Wauw kiezen wordt nu al lastig!!
    Ik zie de andere nog even tegemoet !


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Voìla!
    But Draculea's still a lot better.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, laat maar. Het lukt niet bij mij en die van de anderen zijn natuurlijk véél beter.

    Kan ik nog mee doen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb er één gemaakt, hij is niet echt mooi...


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.



    Ik dacht; laat ik eens proberen om covers te maken!
    Dit is mijn eerste cover die ik in elkaar geflanst heb, dus hij is niet zo goed. Maar ik vond het wel leuk om te doen :p
    Ik was alleen een beetje deprissief door het vele huiswerk en dat zie je wel een beetje terug in de cover, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]