• Er is een meisje, Samira. Gewoon een meisje. Ze heeft doodnormaal een vader en een moeder. Ook heeft ze een jongere zusje en een oudere broer. Haar oma heeft ze nooit gekent en haar opa leeft nog. Haar andere opa en oma zijn dood. Haar opa heet opie Tom. Opie is 54 jaar oud. Ze komt graag bij haar opa. Meestal een weekend en in de vakantie een week. Maar, Opie Tom wil nooit wat over zijn jeugd verleden vertellen. Ze weet er eigenlijk niks over. Totdat ze als ze 13 is en op een dag weer bij Opie gaat logeren de hele zolder gaat opruimen.
    Dit zijn de rollen:
    Vriendinnen Samira: Graag leeftijd tussen de 12 en 14!
    - PUKKELxDING Annick
    -
    -
    Jongere zusje Samira -
    Gewoon een naam en een plaatje voor de rol van de vrouw die zwanger was van Tom -
    Buurmeisje van opie Tom - xCIxTHx Stacey
    Dochter van Gustav - xSCAMPIHOOFD Naomi
    Tweeling dochters van Bill:
    - Flo Rachel
    - TOMSDICK Charissa
    Deze info heb ik nodig:
    Rol
    Foto
    Naam
    Leeftijd
    Likes
    Dislikes
    Tekstje





    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Niemand? :(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Rol: Dochter Bill
    Foto: http://img293.imageshack.us/img293/5053/emogirls2812jo0.jpg
    Naam: Rachel
    Leeftijd: 19
    Like: Voetbal,lolly's,eyeliner,mode,muziek
    Dislikes: Dierenleed,zinloos geweld,huppels,muggen
    Tekstje:
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.


    Music is the new sex

    Ik wil ook wel dochter Bill


    *He's the one.

    Jaa,dan zijn Charissa en ik zusjes^^


    Music is the new sex

    Rol Dochter Bill

    Foto http://i147.photobucket.com/albums/r315/andilek-th/l_95a1c5045a2a4b32689851ce5cbef1e0.png

    Naam: Charissa

    Leeftijd: 19

    Likes chocolade, uitgaan, dansen en drummen

    Dislikes Nerds en Huppels

    Tekstje Hoi ik ben Charissa, en loop al negentien jaar rond op deze wereld. Ik ebn fucking lief, vidn ik zelf toch, ik zeik maar wat. Something about me. nauw ik doe aan streetdance en ik drum ook, ik ben dna ook voortgebracht uit een muziekale familie, zegt de naam Kaulitz je iets, wel dat is me achternaam. Ik ebn namelijk de dochter van Bill Kaulitz. Ik heb een hekel aan Nerds en Huppels, wrm daarom. Ik ga veel uit met vrienden en me zus.<3 Ik heb een grote verslaving aan Chocolade en shoppen. Ik moet gaan nu Bay.<3


    *He's the one.

    Rol
    Vriendin van Samira
    Foto
    Is dat echt noodzakelijk? Anders kies je zelf maar.
    Naam
    Annick
    Leeftijd
    -watjijwil, ik ben eigenlijk 15-
    Likes
    Schrijven / lezen / tekenen / wiskunde / schoolkrant / knuffelen / levend stratego/ honden / vrienden / familie /
    Dislikes
    Homohaters / Mensen die spotten met ziektes/homo's/zelfmoord whatever / rode kool / gym / aardrijkskunde / spinnen.
    Tekstje
    Heey daar! Ik ben Annick, ik ben 15 jaar oud en kom uit de geweldige stad (ishetinDEofinNL?). Ik ben een spontante, lieve meid maar ik kan ook wel mijn mondje roeren. Bovendien kan ik ontzettend kwaad worden wat betreft als je mijn vrienden pijn doet. Nee, ik ben niet de allerdunste, maar, met trots. Ik hou wel van een pittige discussie. Ik haat verhalen die niet realistisch zijn. Harry potter doet het dus niet goed bij mij. Bovendien heb ik ook een hekel aan mensen die zich veel beter of zieliger voordoen dan ze zijn. Bovendien, ik heb inmiddels al 14 maanden verkering. Nog steeds verliefd, en dat zal nog lang zo blijven.


    Life is hard and then we die

    Jaa,dan zijn Charissa en ik zusjes^^

    Joa Ik zusje van Rach zijn.<3


    *He's the one.

    Rol: Tweeling dochter van Bill, info komt eraan!
    x


    ok

    dankje.<33


    *He's the one.

    -doet een dansje- dankjewel ^^


    Life is hard and then we die

    Dank je wel<3


    Music is the new sex

    Ik had op het andere gereageerd Ö

    (huil)

    Rol: Tweeling dochter van Bill, info komt eraan!
    x

    Oh, oeps! Die zijn net bezet, ik neem wel een vriendin van Samira.=)
    x


    ok

    Rol: liefst bill's dochter, als die er niet meer is doe maar buurmeisjes opie tom

    Foto: http://i424.photobucket.com/albums/pp322/mizz-BUBBZ_-/Scene_girls_are_hot-2.png

    Naam: Stacey

    Leeftijd: 14 jaartjes

    Likes:,muziek,zingen,uitgaan :D

    Dislikes: mensen die denken dat ze alles zijn en bot doen..

    tekst"
    haaii allemaal mijn naam is stacey en ik ben 14 jaar oud..het lieft ga ik naar vrienden toe of ga ik lekkr uit met mijn friends<3 oja en ik ben 1.74m lang :P haha..als sport ga ik paardrijden het lieft alleen de bossen in of gewoon buiten in de wei om even alleen te zijn..
    ook luister ik graag muziek,,mijn moeder heeft het altijd over Tokio hotel ik heb het eens op internet opgezocht en het is inderdaad een Goede band :D
    dus dat luister ik ook wel af en toe:$
    en uh owja ik heb officheel Donkerblond haar maar heb het zwart geverft ik wou een keer wat anders (A)
    maar ik ga weer DoegxX(H) stacey

    (wil je melden als ik erin zit :P
    xx ilse)

    Rol: Dochter Gustav
    Foto:
    http://bp3.blogger.com/_9Zf_P9g6cuo/SJMz_Uh5sWI/AAAAAAAAAxk/S0Ivz3FwZnc/s400/cute-blonde-emo-hairstyles-54.jpg
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 17 bijna 18 jaar
    Likes: Muziek, Lolly`s en kauwgom
    Dislikes: mensen die denken dat ze alles zijn
    Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben vaak vrolijk en een levens genieter
    ik sta altijd klaar voor mijn familie en vrienden
    Tekenen en teksten schrijven is mijn ding en als ik een idee heb ga ik meestal op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren
    Ik ben verslaafd aan Lolly`s kauwgom en muziek vadaar dat ik de deur nooit uit ga zonder mijn mp3
    Ik kan ook verlegen worden hoor maar dat komt dan altijd door complimentjes ik weet dan niet wat ik daar mee moet doen en dan word ik verlegen
    Maar ik ga nu de huistelefoon gaat en zo te horen neemt niemand op dus doe ik het wel
    Bye Bye <3


    You can't touch music but music touch you