Ik heb al wat spulletjes gehaald bij de action en ga ook nog een leuke klok halen bij de xenos (Ik wil low budget blijven), maar nu kwam ik er dus achter dat de 'oud versleten hout' look mijn kamer met witte muren en witte meubels nogal kaal maakt want de accessoires zijn ook gebroken wit. Ik vroeg me dus af hoe ik de gezelligheid in mijn kamer kan laten terugkeren zonder al te duren spullen aan te schaffen.
Tot nu toe heb ik al vier blokken met de woorden 'Home' erop en als je ze draait staat er 'love' op, verder heb ik een sieraden kastje aangeschaft met hartjes als deurknopjes. Ook heb ik een theeglaasje gekocht met de worden "Learn from yesterday, live today, hope for tommorow." en daar heb ik dan een nep kaarsje in gedaan, verder heb ik een muur sticker met "What makes you diffrent makes you beautifull" gekocht.
Maar het probleem is dus dat alle dingen die ik heb gekocht dus wit is, mijn probleem is nu dus ook dat ik niet weet hoe ik mijn kamer goedkoop wat kleur en gezelligheid kan geven en niet alleen in de avond want daarvoor zou ik kerstlichtjes over mijn bed kunnen hangen.
Dus....suggesties?
You were born original, don't die as a copy.