Ik vroeg het me gewoon af. Wat betekent het voor jou? Al is het gewoon om tijd te verdrijven of misschien wel de plek waar je alles kwijt kunt. Ik ben er heel erg benieuwt naar.
Behoorlijk wat, vooral qua creativiteit en ontwikkeling daarvan, opinievorming en gezelligheid en ik ben erg blij dat ik deze site heb leren kennen, maar ik zou er zonder kunnen. Met moeite, heel veel moeite, in het begin. Zo'n twee jaar, though. :x
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Quizlet is voor mij een plek om nieuwe mensen te ontmoeten, of we nou dezelfde meningen, normen en waarden delen of niet.
Ook is Quizlet voor mij om me te uiten in de vorm van gesprekken, maar ook in de vorm van gedichten en verhalen.
Quizlet betekent zoveel voor mij. Het is een soort verslaving, want ik ben echt heel veel op Quizlet te bekennen. De vriendinnen die ik hier gemaakt heb zijn zo belangrijk en het schrijven vind ik zo leuk om te doen, dan nog niet eens gesproken over het lezen. Mijn passie's op één site en het tijdverdrijf. Ik vind het geweldig hier. :'D
Echt ontzettend veel. Vrienden, gezelligheid, creativiteit. Sociaal contact. En natuurlijk niet te vergeten, studie ontwijkend gedrag
Q is echt een plek waar ik niet vandaag kan blijven. You could call it Home
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
Quizlet is eigenlijk een gewoonte voor me geworden, het is thuis komen na een zware schooldag, je leert hier vaak mensen kennen die je zo goed begrijpen, vrienden worden voor het leven ondanks de afstand. Hier ontdek je talenten, die boeken zouden moeten schrijven. Het is echt een site waar je jezelf kunt zijn, niemand veroordeeld je.