• Gisteren op werk ging het niet zo ontzettend goed. Ik werd flink afgesnauwd door een collega tot ik moest huilen en door een manager naar de crewroom werd gestuurd. Nu zit ik met een lastig dilemma. Diezelfde collega geeft morgen een verjaardagsfeestje en ik was er al voor uitgenodigd. Ik weet echter niet of ik er nog wel heen wil, gezien dat akkefietje van gisteren.

    Wat zouden jullie doen?


    26 - 02 - '16

    Ik denk me even in wat ik zou doen, maar ik zou niet gaan nee. Je bent afgesnauwd tot je huilde, en dan moet je wel leuk naar haar verjaardag komen? Ik zou niet gaan, maar dat is hoe ik er over denk. Doet ze dit vaker? Of had ze gewoon en slechte dag dat niets goed was? Dan zou je haar excuus kunnen afwachten, of gewoon gaan als je denkt dat het goed is.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik zou persoonlijk niet gaan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bij twijfel altijd niet gaan :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hmm, hangt er vanaf waarom de collega snauwde en hoe hij/zij normaal gesproken is. Als hij/zij normaal gesproken gewoon aardig is, dan zou ik denk ik gewoon gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Guinness schreef:
    Ik zou persoonlijk niet gaan.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nou, persoonlijk zou ik eerst de reden willen weten van dat kind. Als het bijvoorbeeld is dat je nog niet eerder last van deze persoon hebt gehad, zou ik simpelweg proberen te gaan. Maar als je het idee hebt dat het vaker is gebeurt; vooral niet gaan. Al zou ik (als ik wel zou gaan) erg de neiging hebben om haar/hem erop aan te spreken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Nou, persoonlijk zou ik eerst de reden willen weten van dat kind. Als het bijvoorbeeld is dat je nog niet eerder last van deze persoon hebt gehad, zou ik simpelweg proberen te gaan. Maar als je het idee hebt dat het vaker is gebeurt; vooral niet gaan. Al zou ik (als ik wel zou gaan) erg de neiging hebben om haar/hem erop aan te spreken.


    De reden was dat ik volgens haar niet snel genoeg werkte, daardoor schoot ze in de stres en snauwde ze me af. Althans, ik vermoed dat - dat de reden was. Ik heb daarna ook met een manager gepraat die zei dat ik me er maar niet teveel van aan moest trekken.


    26 - 02 - '16

    Morticia schreef:
    Nou, persoonlijk zou ik eerst de reden willen weten van dat kind. Als het bijvoorbeeld is dat je nog niet eerder last van deze persoon hebt gehad, zou ik simpelweg proberen te gaan. Maar als je het idee hebt dat het vaker is gebeurt; vooral niet gaan. Al zou ik (als ik wel zou gaan) erg de neiging hebben om haar/hem erop aan te spreken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Child schreef:
    (...)
    De reden was dat ik volgens haar niet snel genoeg werkte, daardoor schoot ze in de stres en snauwde ze me af. Althans, ik vermoed dat - dat de reden was. Ik heb daarna ook met een manager gepraat die zei dat ik me er maar niet teveel van aan moest trekken.

    En dat heeft ze nog niet eerder gedaan? Ik vind het nogal vreemd dat ze dat zegt en je daarna gaat afsnauwen. Waren jullie bijna klaar met werken, o.i.d.? Wellicht wilde ze gewoon snel weg ergens naartoe, I don't know.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    En dat heeft ze nog niet eerder gedaan? Ik vind het nogal vreemd dat ze dat zegt en je daarna gaat afsnauwen. Waren jullie bijna klaar met werken, o.i.d.? Wellicht wilde ze gewoon snel weg ergens naartoe, I don't know.


    Heeft ze nog niet eerder gedaan, inderdaad. We moesten nog een halfuurtje, althans ik moest nog een halfuurtje.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)
    Heeft ze nog niet eerder gedaan, inderdaad. We moesten nog een halfuurtje, althans ik moest nog een halfuurtje.

    Anders kan je proberen te gaan, en als het niets is/ je er niet fijn bij voelt, weggaan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Anders kan je proberen te gaan, en als het niets is/ je er niet fijn bij voelt, weggaan?


    Dat zou best nog wel kunnen, ik zal er in ieder geval nog even over nadenken.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)
    Dat zou best nog wel kunnen, ik zal er in ieder geval nog even over nadenken.

    Oké, en als je van plan bent om te gaan; succes! :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oké, en als je van plan bent om te gaan; succes! :]


    Dankje


    26 - 02 - '16

    Hmm, het zou prettiger zijn als je het uitgepraat hebt voor je naar het feestje gaat. Maar zijn er verder mensen die je aardig vind? Dan kun je daar ook mee om gaan.


    You are beautiful, you are love.