• Hoiii.

    Ik kon hier nog geen topic over vinden, dus ik maak hier een topic over aan.

    Binnenkort begint op RTL 4 een nieuwe serie genaamd Broadchurch. Op 3 januari is er een première en op 5 januari starten ze met dubbele afleveringen.

    Broadchurch is een Britse televisieserie uitgezonden op ITV. Het is een detectiveserie/misdaaddrama, gemaakt door Chris Chibnall en met David Tennant en Olivia Colman in de hoofdrollen. Ólafur Arnalds componeerde de muziek.

    Het eerste seizoen werd opgenomen in het najaar van 2012 in Clevedon en Bridport en speelt zich af aan de kust van Dorset. In de serie wordt een elfjarige jongen dood gevonden en de politie gaat op zoek naar de moordenaar. Het seizoen werd uitgezonden in 2013 en haalde hoge kijkcijfers en positieve kritieken. Vanwege het succes kondigde ITV een tweede seizoen aan, werd de serie aan de Verenigde Staten verkocht voor BBC America en komt er volgens Fox Broadcasting Network een Amerikaanse remake in 2014 of 2015.


    Bron: Wikipedia

    Trailer van de serie (in het Engels zonder ondertiteling) : YouTube

    Wie van jullie gaat het kijken? Het lijkt mij wel interessant dus ik ga zeker kijken haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga kijken :3.

    Ik zag een voorstuk(je) op een tv zender en het lijkt mij echt iets! Ik ga zeker kijken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Met de Tenth Doctor and Rory!

    Ik ga het misschien kijken, maar ik ben vaak vergeetachtig als het om TV series gaat op de Nederlandse TV.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lijkt me wel een leuke serie weet niet of ik de tijd heb om het te kijken.


    ©1998

    Ik ben echt benieuwd wie de moordenaar van Danny is :) Ik moet me echt inhouden om niet gewoon alle afleveringen al op YouTube te gaan bekijken haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kijk altijd op Canvas en KRO detectives op woensdag-, zaterdag- en zondagavond. Een serie erbij kan wel. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De 10e Doctor en Rory, haha. Jep, ik ga kijken!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.