Hallo Qertjes,
Hierbij wil ik jullie voorstellen aan The Off-road Wheels. Het zijn momenteel twee jongens die een bandje vormen. Ze zijn 16 en 15. De drums en de gitaar worden bespeeld door een zeer getalenteerde jongen, deze zingt ook meestal in hun covers of originele liedjes en de bas word gespeeld door een jongen die nog niet zo heel lang bas speelt, maar het wel met veel passie doet. Nu ze zijn totaal niet bekend, maar dromen daar natuurlijk wel van en ik dacht laat ik wat reclame maken op Quizlet. Hier zitten mensen met een fantastische muziek smaak en de mensen van Q zijn meestal eerlijk en helpen graag mensen.
Hun twitter is: Off-road Wheels en met een follow zouden ze heel blij zijn. Maar natuurlijk zouden ze ook heel blij zijn met mensen die hun muziek beluisteren en natuurlijk eerlijk hun mening geven.
Daarom dus enkele filmpjes:
Cover smells like teen spirit
The Ramones (cover)
How many years (original)
Far from home (original)
Lonely (original)
Ze houden van eens goed gek doen maar ook serieuze muzikale dingen neer te zetten en daarom vraag ik jullie steun, help ze om toch een beetje populairder te krijgen, want ik vind dat ze dat verdienen. Ik hoop dat jullie toch eens een kijkje nemen en jullie mening op één van hun videos misschien zetten en misschien overwegen om ze een follow te geven op twitter.
Alvast bedankt en ik wens jullie in 2014 een schitterend jaar toe
[ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 15:14 ]