• Een wereld, niet ver van het mensenland, maar ook niet dichtbij. Een wereld waarin veel verschillende wezens leven. Fae: Elven, gnomen, gobalds, reuzen, pixies, trollen, meerminnen, dwergen en pratende dieren. Twee rijken zijn in oorlog, het Zomerrijk en het Winterrijk.
    Een grote reden hiervan is dat de dochter van het Winterrijk en de zoon van het Zomerrijk een relatie hebben.
    In het mensenland zijn 12 jongeren die anders zijn. Zij zijn niet direct menselijk, zij kunnen namelijk de andere dementie zien en beschikken ook over een gave, afhankelijk van hun sterrenbeeld. De Fae noemen hen Sterrenkinderen. Sluiten zij zich bij het Zomerrijk aan? Of bij het Winterrijk? En zullen zij de oorlog kunnen stoppen, die niet alleen de wereld van de Fae vernietigd, maar ook de mensenwereld?




    Informatie:
    Het is verstandig hier af en toe eens te kijken, er kan namelijk informatie toegevoegd worden dat belangrijk is voor het RPG!

    - De wereld van de Fae is opgedeeld in twee rijken, Nimmernimmer (het Zomerrijk) en Tir Na Nog (het winterrijk). De twee rijken worden van elkaar gescheiden door het Wyldwoud, waar de meesten andere Fae leven.
    - Het Zomerhof vindt plaats in een kasteel midden in een bloeiend park, het Winterhof in een kasteel van steen en ijs. De kledingstijl van de Winter is victoriaans, het hof van de Zomer prefereert 'menselijke' kleding.
    - De tijd in het land van Fae lijkt stil te staan, maar dat is echter niet waar. De tijd gaat er gewoon heel erg traag. Dagen duren niet langer of korter dan die in de mensenwereld, jaren duren enkel langer.
    - Fae kunnen niet tegen ijzer, ze worden en zwak van en kunnen er dood aan gaan. Het is dan ook streng verboden in beiden rijken.
    - De koninklijke families zijn Elven. Hoewel Elven van natuur elk erg mooi zijn, zijn de koninklijke Elven nóg mooier. Uiteraard hebben de koning van de Winter en de koningin van de Zomer een hekel aan elkaar.
    - Fae gebruiken geen achternamen! Velen van hen hebben ze wel, maar omdat de bekentenis van de volledige naam van een Fae gevaarlijk kan zijn, gebruiken ze die eigenlijk niet.
    - De poorten naar de Faewereld bevinden zich op plaatsen waar veel hoop en emoties zijn. Ze zijn onder andere te vinden in de kledingkast van kinderkamers, onder het bed van kleine kinderen of in discotheken. Enkel Elven en Sterrenkinderen kunnen de poort oversteken. Andere wezens die naar de gewone wereld of terug willen (om bijvoorbeeld kinderen te stelen) hebben toestemming nodig van de heerser van hun rijk.
    - Fae zijn erg gesteld op regels, etiquette en beloftes. Je kunt een Fae niet zomaar bedanken zonder bij hen in de schuld te staan.
    - De Winterprinses is gevangen genomen in het Zomerrijk en de Zomerprins is gevangen genomen in het Winterrijk. Door middel van brieven, telekinese en magische bellen waardoor ze kunnen ‘videochatten’ communiceren ze met elkaar.
    - De koningin van de Zomer heeft net als haar zoon de macht van de zomer en de lente en de Winterkoning heeft net als zijn dochter de kracht van de winter en herfst. Dit geldt voor alle koninklijke Fae. Iedere Fae heeft de kracht van de onzichtbaarheid, sommige kunnen enkel nog iets kleins meer, zoals het laten bloeien van planten, bevriezen e.d.
    - Gaven van de Sterrenbeelden:
    Ram (21 maart t/m 20 april): Snelheid.
    (bondgenoten: Stier, Tweeling, Weegschaal en Schorpioen)
    Stier (21 april t/m 21 mei): Communicatie met alle wezens.
    (bondgenoten: Tweelingen, Weegschaal, Schorpioen en Steenbok)
    Tweeling (22 mi t/m 21 juni): Dubbleren.
    (bondgenoten: Vissen, Boogschutter, Maagd, Stier en Kreeft)
    Kreeft (22 juni t/m 22 juli): Creativiteit.
    (bondgenoten: Waterman, Vissen, Tweelingen, Schorpioen)
    Leeuw (23 juli t/m 23 augustus): Vuur.
    (bondgenoten: Kreeft, Schorpioen en Stier)
    Weegschaal (23 september t/m 22 oktober): Evenwicht.
    (bondgenoten: Ram, Stier, Tweelingen en Waterman)
    Schorpioen (23 oktober t/m 21 november): Energie.
    (bondgenoten: Vissen, Stier, Ram en Leeuw)
    Boogschutter (22 november t/m 21 december): Jacht.
    (bondgenoten: Stier, Maagd, Tweeling en Ram)
    Steenbok (22 december t/m 20 januari): Aarde.
    (bondgenoten: Stier, Leeuw, Weegschaal en Schorpioen)
    Waterman (21 januari t/m 19 februari): Water.
    (bondgenoten: Kreeft, Tweeling, Ram en Weegschaal)
    Maagd (24 augustus t/m 22 september): Lucht.
    (bondgenoten: Vissen, Tweeling en Boogschutter)
    Vissen (20 februari t/m 20 maart): Camouflage.
    (bondgenoten: Kreeft, Maagd, Schorpioen en Waterman)


    Rollen:
    Sterrenkinderen:
    Sterrebeeld + kracht (zie informatie):
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Fae (Elven + andere wezens):
    Soort:
    Rijk:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Zomerhof: Nog maar één personage beschikbaar!
    - Koningin: Koningin Maeryn - xLout 1,7
    - Prins: Prins Caleb - BarnOwl Troonopvolger 1,1
    - Elf: Robin Jr. 'Puck' Goodfellow - Beschermer van de koninklijke familie - LyraPhoenix 1,2
    - Elf: June - Persoonlijke dienstmeid van de koningin - Pebble 1,4

    Winterhof: Nog maar één personage beschikbaar!
    - Koning: Koning Egbon - DreamerN 1,5
    - Prinses: Prinses Aleeha - Pebble Troonopvolgster 1,1
    - Prinses: Prinses Akiria - Raccoon 1,2
    - Prins: Prins Jonathan - VladiFerr 1,6

    Overige wezens: Vol!
    - Draak: Zalúr Seránde - Paddo 1,1
    - Meermin: Safrina - horseslover6 1,5
    - Feniks: Azara Nuri - geleninja 1,8

    Sterrenkinderen: (6 jongens, 6 meisjes!) Vol!
    Waterman: Brooke Aurora - Water - CrazyGirlxx 1,2
    Schorpioen: Alesis Cala West - Energie - xLout 1,5
    Vissen: Thomas Aiden Duncan - Camouflage - Raccoon 1,2
    Tweeling: Jacè Larkin - Dubbleren - Paddo
    Maagd: Olivia Era Larkin - Lucht - VladiFerr
    Stier: Damianne Stravos Communicatie met dieren - BarnOwl 1,1
    Boogschutter: Kyra Crassins - Jacht - Paddo 1,1
    Steenbok: Liam Jayden Dumondt - Aarde - Raccoon 1,5
    Weegschaal: Ashton 'Ash' George Callaghan - Evenwicht - Pebble 1,5
    Ram: Eagon Flynn Cleveland - xLout 1,3
    Leeuw: Rhys Eldur - Vuur - Erebor 1,1
    Kreeft: Elizabeth Moore - Creativiteit - JustLovegood 1,1

    Regels:

    - +/- 7 regels per post!
    - Max. 3 personages per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - 16+ mag, maar houdt het netjes!
    - Schelden is toegestaan, maar alleen in personage!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Minstens 1 keer per week reageren.
    - OOC zo aanduiden: [] {} ()
    - Reserveringen blijven 24 uur staan!

    Based on the books of Julie Kagawa.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 21:55 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Oeeh me likey :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @xLout, hij is goed hoor, ik zet hem erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Soort:
    Elf.
    Rijk:
    NimmerNimmer, het Zomerrijk.
    Ze werkt in het kasteel als persoonlijke dienstmeid van de koningin, maar woont in een klein huisje vlak buiten het dorp.
    Naam:
    Ze weet haar echte naam niet, maar staat bekend als June.
    Leeftijd:
    Net als haar volledige naam kent June haar leeftijd niet, maar ze ziet eruit als een meisje van 18.
    Uiterlijk:



    June heeft lange, lichtblonde stijle haren, die tot onderaan haar borsten reiken. Ze heeft een klein neusje, volle lippen en puntoren waarvan de puntjes uit haar haar steken. Onder haar smalle wenkbrauwen heeft ze grote ogen, die alle kleuren bezitten. Er is geen vaste kleur in vast te stellen. Haar ogen worden omringt door lange, donkere wimpers. Ze heeft een slank lichaam, met een lichtgebruinde huid door de zon en is ongeveer 1 meter 65 lang.
    Doordat het Zomerrijk meer menselijke kledij draagt, is June vaak te vinden in jurkjes en korte spijkerbroeken met een tuniek.
    Innerlijk:
    June is een stil, verlegen en erg gehoorzaam meisje. Ze heeft altijd al in het kasteel willen werken en doet haar werk dan ook met groot plezier. Ze vind het niet erg dat ze zo hard moet werken voor de koningin, omdat ze het een respectvolle baan vindt. Ze is een vrolijk meisje en lacht bijna altijd. Dat is een grote reden waarom bijna iedereen aan het hof haar aardig vindt. Wanneer ze niet hoeft te werken leest ze graag boeken, verzorgt ze bloemen of gaat ze op onderzoek uit. Ze is bang voor het Wyldwoud en het Winterrijk, maar is te nieuwsgierig om er weg te blijven.
    Extra:
    Ze werkt in het kasteel als persoonlijke dienstmeid van de koningin, waar ze met veel plezier en respect werkt. Omdat ze een Zomerfae is heeft ze de kracht van bloei.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 13:33 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    HHmm... Ergens wil ik dan wel de winterkoning, maar ik weet niet of ik die rol volhoud XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    HHmm... Ergens wil ik dan wel de winterkoning, maar ik weet niet of ik die rol volhoud XD


    De Winterkoning is een rol die erg belangrijk is voor het verhaal, maar niet altijd nodig is. Zolang je minstens één keer per week kan reageren wanneer niemand op antwoord wacht is het goed hoor (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    De Winterkoning is een rol die erg belangrijk is voor het verhaal, maar niet altijd nodig is. Zolang je minstens één keer per week kan reageren wanneer niemand op antwoord wacht is het goed hoor (:


    Haha dat is goed, maar ik bedoelde meer qua karakter (; Gezien de aard van winterfae.) Maar ik kan het altijd proberen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha dat is goed, maar ik bedoelde meer qua karakter (; Gezien de aard van winterfae.) Maar ik kan het altijd proberen.


    Oh zo haha. Wel, er zal altijd wel wat goeds in hem zitten, niet? Ik zet je er bij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Oh zo haha. Wel, er zal altijd wel wat goeds in hem zitten, niet? Ik zet je er bij (:


    Hihi, ik denk dat ik al de juiste persoon heb gevonden waarin ik hem neer ga zetten *Lacht zachtjes een evil laught*


    Credendo Vides

    LyraPhoenix schreef:
    Soort: Elf
    Rijk: Zomerhof
    Naam: Robin jr. (puck) Goodfellow
    Leeftijd: 1600 jaar, (achttien jaar)
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Robin is een eigenwijs persoon dat houd van een lolletje. Het liefst zet hij veel mensen voor gek. Soms kan Robin een hele vriendelijke kant hebben, waarbij hij andere wil helpen. Als beschermer van de koningklijke familie, is het ook zijn taak om ze te beschermen tegen gevaar, alleen zijn magische vermogen is niet altijd even nutig, soms kan het leiden tot verminking, ontploffing of zelfs de dood. Maar Robin blijft er wel gewoon bij lachen.
    Extra: Robin is niet zo goed als zijn vader, hij maakt af en toe wel eens een fout dat kan lijden tot ontploffing. Robin is de beschermer van de koningklijke familie.


    Vampire + Servant = Servamp

    Er is nog een vrouwelijk sterrenkind vrij gekomen! Daarbij zijn er nog twee mannelijke sterrenkinderen vrij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Oh cool, zou ik nog een vrouwelijk sterrenkind mogen doen ?


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    xLout schreef:
    Oh cool, zou ik nog een vrouwelijk sterrenkind mogen doen ?


    Tuurlijk, welke zou je willen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Schorpioen ? :)


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    xLout schreef:
    Schorpioen ? :)

    Is goed hoor, ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zou ik als laatste persoon dienstmeisjes van prinses aan winterrijk mogen?


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!