• Hier is het aan u toegestaan te spammen


    Voor het gemak:

    Rider - Anna/Miek
    JamesPotter - Femke
    Bonjourx - Noa
    SnowFrost - Fleur
    xBoselfje - Isa
    DoctorDonna - Manon
    DreamerN - Nathalie
    SuperTOMMO - Do
    BarnOwl - Rinske/Rins
    Inermis - Vany
    1DxFreak - An-Marie


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zal reageren met Morgan als ik even gedoucht heb en slaapkamer iets netter heb!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    Iemand waar ik Lianne naar kan sturen?


    Wat mij betreft kunnen Lily en Lianne best elkaar tegenkomen en naast elkaar gaan zitten met het diner, maar ik ben er vandaag wel amper.


    Happy Birthday my Potter!

    Iemand voor Narcissa?

    BarnOwl schreef:
    Iemand voor Narcissa?


    Dromeda misschien? Zij zit in de leerlingenkamer met een vriendin van haar.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rider schreef:
    (...)

    Wat mij betreft kunnen Lily en Lianne best elkaar tegenkomen en naast elkaar gaan zitten met het diner, maar ik ben er vandaag wel amper.


    Ik vind het goed! Ik zal eerst even een post uit Morgan maken en dan een uit Lianne.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 13:02 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    SuperTOMMO schreef:
    (...)

    Dromeda misschien? Zij zit in de leerlingenkamer met een vriendin van haar.



    Is goed zal zo een post schrijven.

    Het is stil vandaag. Moet iedereen bijkomen van kerst? :p


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha. Ja. Maar bij mij komt het ook deels omdat ik nog een paar rollen moet invullen of afmaken en dingen moet posten. Ik ga proberen vandaag ook hier te posten.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nee^^ maar ik wacht op reactie


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rider schreef:
    Lily Evans || Klassenoudste

    Ook Black richtte zich even tot mijn mede klassenoudste. 'Hé Remus. Fijne kerstdagen.' Ik wilde net stilletjes wegsluipen, toen hij zich weer omdraaide naar mij met een nog steeds veel te grote grijns naar mijn mening. 'Niet zo verhit Evans,' sprak hij, waarna hij nog iets leek te willen zeggen, wat hij verstandig genoeg voor zich hield. Black en Potter waren goede tovenaars, dat gaf ik zelfs toe, maar ik kon ook prima vervloeken en dat moest hij ook weten. Daarbij was ik de laatste tijd niet in een opperbest humeur, gezien ik de hele tijd werd lastiggevallen. Of door mijn eigen irritante afdelingsgenoten, of door "vrienden" van mijn beste vriend, die het leuk vonden om dreuzeltelgen te treiteren.
    'Waarschijnlijk ben jij een van de weinige meisjes die me een idioot vindt. En geen zorgen, zal niet meer gebeuren. Ik weet al wat ik moet weten.' Ik trok mijn wenkbrauwen op en wilde een opmerking maken, terwijl hij leuk naar Remus toeliep en daarbij nog even zei dat ik mijn stok wel weg kon stoppen. Nou mooi niet. Remus was mij echter voor, waardoor er dit keer een grote grijns op mijn gezicht verscheen.
    'Sirius, volgens mij moet je de meisjes tellen die jou géén idioot vinden. En geloof me, volgens mij kom je niet verder dan twee,' was de opmerking. Zijn lippen bewogen nog, maar ik verstond niet wat hij verder zei, dus negeerde ik het maar gewoon.
    'Ha, je buitenkant mag dan misschien niet lelijk zijn, maar je binnenkant... Oeh, duidelijk de binnenkant van een arrogante idioot die denkt dat de hele wereld hem geweldig vindt, sterker nog, dat hij geweldig is. Helaas weten ook je vrienden dat dat niet zo is,' zei ik een stuk vrolijker tegen Black dan dat ik tot nu toe vandaag geweest was en bij de laatste zin pruilde ik zelfs even, alsof ik het wel zo zielig voor hem vond -not-. Vervolgens raapte ik rustig de kaart op en stak hem weer in de riem van mijn rok. 'Maar bedankt. Je hebt mij zo lang opgehouden dat ik nu beter in de grote zaal kan gaan zoeken dan in de kerkers.' Ik rilde even bij het idee dat ik daar in mijn eentje moest zoeken. 'Serieus, ik heb Slytherins altijd verdedigd, maar...' Verder kwam ik niet en begon hoofdschuddend richting de grote zaal te lopen. Ik draaide mij echter nog één keer om.
    'Als jullie het eten niet willen missen, zou ik ook maar snel richting de grote zaal gaan, jongens.'


    Annemiek, is dat Amy Pond, of zie ik dat nu verkeerd?!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorDonna schreef:
    (...)

    Annemiek, is dat Amy Pond, of zie ik dat nu verkeerd?!


    Jup, Karen Gillan/Amy Pond. Ik vond haar wel mooi voor Lily.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Jup, Karen Gillan/Amy Pond. Ik vond haar wel mooi voor Lily.


    OMG! -fangirling-
    Inderdaad. Als ik haar niet als Pond zag, was ze wel een mooie Lily geweest, maar ik heb te kort geleden te veel Pond gezien om haar niet als Pond te kunnen zien. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SnowFrost --> NCIS


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal waarschijnlijk vandaag reageren met Morgan. En Lianne ook dan. (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded