• Team Gylvie presenteert u aan: Weekly Q-zine




    Weekly Q-zine is een tijdschrift die speciaal gericht is op jongeren van Quizlet. We vinden dat jongeren te weinig lezen en dus te weinig op de hoogte zijn van belangrijke dingen. Wij, van Weekly Q-zine zijn er om daar verandering in te brengen.
    Ons tijdschrift kost 5 credits en wordt wekelijks helemaal bij je profiel gebracht.


    * Dat ons tijdschrift 5 credits kost, is als grap bedoeld.
    * Dit is geen plagiaat op Daily Prophet.

    Hieronder mag je item plaatsen die je vind dat het een plekje verdient in ons magazine. Momenteel zoeken we vooral naar kerstartikelen. Heb je iets leuks rond het huis hangen of een leuke kerst outfit? Stuur het naar Jingle en/of Wintermagic

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:41 ]


    -

    Ouh, is dit dat origineel idee? Want daar heb ik me ook voor aangemeld als editor. Wordt daar nog iets mee gedaan, of is dit iets anders? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vacilando schreef:
    Ouh, is dit dat origineel idee? Want daar heb ik me ook voor aangemeld als editor. Wordt daar nog iets mee gedaan, of is dit iets anders? (:

    Er werd niks gedaan met het idee van Sylvie, dus besloot ik dit zelf te doen. Toen maakte ik Sylvie co-auteur en doen we dit samen. (: Tja, mensen deden weinig daar dus ik denk dat het stil ligt daar.


    -

    Is dit niet hetzelfde als de nieuwsbrief?

    Ik snap twee dingen niet,
    Mensen op Quizlet lezen toch juist veel, stories enzo.. en lijkt dit niet een beetje op de nieuwsbrief met die story of the week, user of the week etc..


    ©1998

    Ik vind het wel een goed idee


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    Ik vind het wel een goed idee

    Thank you Erieka (K)
    @ de rest: nope.


    -

    MT


    16 - 09 - '17

    Ehm... Wat is het verschil tussen dit en de nieuwsbrief?


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Ehm... Wat is het verschil tussen dit en de nieuwsbrief?


    Hier staan meer categorieën dan in de nieuwsbrief


    16 - 09 - '17

    Wintermagic schreef:
    (...)

    Hier staan meer categorieën dan in de nieuwsbrief


    maar wat heeft dat dan te maken met veel lezen....


    ©1998

    DragonAlpha schreef:
    (...)

    maar wat heeft dat dan te maken met veel lezen....


    Wat met veel lezen? Waarover heb je het?


    16 - 09 - '17

    Wintermagic schreef:
    (...)

    Wat met veel lezen? Waarover heb je het?


    In de begin post staat dat jongeren te weinig lezen en daardoor niet op de hoogte zijn van de belangrijke dingens. Wat dingens dan ook mag zijn. Jongeren op quizlet lezen na mijn weten juist veel...

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 7:18 ]


    ©1998

    Belangrijke dingens.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Belangrijke dingens.


    zoals spelling!


    quidquid excusatio prandium pro

    DragonAlpha schreef:
    (...)

    In de begin post staat dat jongeren te weinig lezen en daardoor niet op de hoogte zijn van de belangrijke dingens. Wat dingens dan ook mag zijn. Jongeren op quizlet lezen na mijn weten juist veel...


    Ik heb dat begin niet geschreven ..

    @Andere mensen, jaag je niet zo op over de spelling, die zal wel worden aangepast -.-

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:26 ]


    16 - 09 - '17