• Dat staat dus voor morgen op de planning. We gaan een vossenjacht/speurtocht doen, onderweg moeten er verkleedde leraren worden gevonden (die ik zeer waarschijnlijk ga fotograferen) en we lopen dezelfde route als twee andere klassen. Maar na de gezamenlijke lunch mag ik zelf beslissen wat ik ga doen dus meteen naar huis of nog even shoppen in Den Haag.

    Uiteraard ga ik shoppen aangezien kerst eraan komt en ik moet nog kerstcadeautjes hebben. Dus ik dacht twee vliegen in een klap.

    Dus hebben jullie nog tips waar ik het beste heen kan gaan voor cadeautjes, naar welke winkels ik echt heen moet of iets wat wel leuks om te zien als ik in Den Haag ben?

    Ik was al van plan om naar Dille & Kamille te gaan, hoewel die nu ook in Amsterdam zit.


    Physics is awesome

    Hmmpf, ik ben ook met school naar Den Haag geweest (excursie 2e kamer) en ik vond het qua shoppen daar tegenvallen. (Maar hee ik ben Groningen en Amsterdam gewend!)


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Hmmpf, ik ben ook met school naar Den Haag geweest (excursie 2e kamer) en ik vond het qua shoppen daar tegenvallen. (Maar hee ik ben Groningen en Amsterdam gewend!)


    Misschien een kwestie van wat je gewend bent dan. Want een klasgenote en mijn mentor vinden het shoppen daar ook niet zo fijn. Maar ik ben wat dat betreft wel makkelijk, als maar niet alles te ver van elkaar is.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Misschien een kwestie van wat je gewend bent dan. Want een klasgenote en mijn mentor vinden het shoppen daar ook niet zo fijn. Maar ik ben wat dat betreft wel makkelijk, als maar niet alles te ver van elkaar is.


    Alles ligt wel behoorlijk dicht bij elkaar! In dat geval zal ik sowieso naar The NewYorker gaan.


    Alleen maar tranen van geluk