Wat een rotdag... doe ik al weken mn stinkende best, probeer alle feedback op te nemen ect. krijg ik een negatieve stage beoordeling. De helft van wat ze zeiden was of al opgelost/opgepakt of gewoon niet waar! Ik had nooit daar stage moeten gaan lopen!
Ik neem te weinig initiatief, terwijl mijn collega's roepen dat ik niet mijzelf voorbij moet lopen. Op de verpleegkunde was altijd het eerste wat ze opschreven: neemt veel initiatief. Serieus... ik wil best initiatief nemen maar dan moeten jullie mij goed begeleiden, soms zie ik het werk gewoon niet.
De bewoners zijn meer dan positief over mij en altijd blij dat ik er weer ben!
Daarnaast ben ik een aantal weken ziek geweest omdat mijn lijf het niet meer deed. Ik heb er ook niet voor gekozen om op mijn 21e een chronische aandoening te ontwikkelen.
Ik ben heel gedreven in mijn werk, maar niemand lijkt het te zien... verdomme kut wereld sterf allemaal maar de touwtievus. Ik zal me de rest van mijn stage als een geforseert rolmodel gaan gedragen, maar ik doe niets maar dan ook niets meer dan uitdrukkelijk nodig is en alleen op de momenten dat er een collega of begeleider is die het kan opmerken. Fuck ya all... kut stage.
Sorry dat moest ff
Als er nog mensen zijn die knuffels over hebben... heel graag.
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.