• Hey, ik ben net nieuw hier op quizlet.
    Ik heb een Story aan gemaakt, hij heet The divergent Hungergames.
    De story is een mix tussen The Hungergames en Divergent ( allebei boeken )
    Het gaat over Jaylee, Jaylee is 14. Als je 14 bent moet je een keuze maken tusesn 11 facties waar je de rest van je leven in blijft. Jaylee is 14 en moet dus die keuze gaan maken. Als ze die keuze heeft gemaakt moet ze een inwijding doen, natuurlijk is die inwijding niet al te gemakkelijk. Jaylee is niet helemaal meer zeker of deze factie bij haar hoor. Jaylee overleefd gelukkig de inwijding en is nu 15. Als je 15 bent kun je ingeloot worden voor de hongerspelen, jammer genoeg word Jaylee direct ingeloot. Alles gaat nog niet zo gemakkelijk. Wat gebeurt er met Jaylee.
    Ze moet haar angsten overwinnen, en ontdekt wie haar echte vrienden en vijanden zijn.
    help ??x

    zouden jullie misschien een kijkje willen nemen ? x
    http://www.quizlet.nl/stories/129794/the-divergent-hungergames/

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 17:27 ]


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Als ik eerlijk ben, vind ik deze combinatie een beetje too much en ik ben sowieso al niet zo'n fan van crossovers, dus ik ben niet zo geïnteresseerd, sorry. Maar er zijn vast wel anderen die dat wel zijn. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Als ik eerlijk ben, vind ik deze combinatie een beetje too much en ik ben sowieso al niet zo'n fan van crossovers, dus ik ben niet zo geïnteresseerd, sorry. Maar er zijn vast wel anderen die dat wel zijn. ^^


    oke wel bedankt xx


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Ik hou van beide boeken, maar zoals Parachutes al zei is dit een beetje too much. Sorry c:.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    Ik hou van beide boeken, maar zoals Parachutes al zei is dit een beetje too much. Sorry c:.


    geeft niet xxx

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:32 ]


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Ik ben een superfan van the Hunger Games, en Divergent heb ik alleen het eerste hoofdstuk gelezen omdat ik dan moest verdergaan met mijn ander boek, maar dit gaat... nu ja, zoals men al zei: het is wat te veel voor in één verhaal.
    Succes ermee, alvast!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Ik ben een superfan van the Hunger Games, en Divergent heb ik alleen het eerste hoofdstuk gelezen omdat ik dan moest verdergaan met mijn ander boek, maar dit gaat... nu ja, zoals men al zei: het is wat te veel voor in één verhaal.
    Succes ermee, alvast!


    oké maar wel bedankt dat je even hebt gekekenx


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato