• so Mendelejev took their place. Aka, ik heb mijn username verandert. Ik had Mulford al een lange tijd, dus ik vond het tijd voor een nieuwe username. Ik heb morgen Chemie examen, dus ging ik maar voor een username die verband houdt met Chemie.

    Dmitri Ivanovitsj Mendelejev (Tobolsk (West-Siberië ) , 8 februari 1834 - Sint-Petersburg (Rusland), 2 februari 1907) was een Russisch scheikundige die als de grondlegger van het huidige periodiek systeem wordt gezien. Mendelejev stelde vast dat de elementen volgens een vast patroon zijn te rangschikken. Dit uitgangspunt maakte het voor hem mogelijk om de eigenschappen van elementen te voorspellen nog voor ze ontdekt waren.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 19:58 ]


    Ex astris, sciencia

    I like it! :Y)


    comfort in c h a o s

    Wordt wennen!
    I like!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oeh, die ken ik!
    Maar had je die niet al eerder of is deze nieuw?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn examen chemie dinsdag. :') Leuk gevonden. ^^
    En succes met je examen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DoctorDonna schreef:
    Oeh, die ken ik!
    Maar had je die niet al eerder of is deze nieuw?

    Nee, nog niet. LiveNow, APlaceForUs, Lupin, Amarth, Bronte, Utlapa & Mulford heb ik al gehad, Mendelejev nog niet.


    Ex astris, sciencia

    Interessant, maar erg leuk! Zal wennen worden!

    Mendelejev schreef:
    (...)
    Nee, nog niet. LiveNow, APlaceForUs, Lupin, Amarth, Bronte, Utlapa & Mulford heb ik al gehad, Mendelejev nog niet.


    Aah, dan was het iemand anders die eentje had die daarop leek.
    I like it though.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pluviophile schreef:
    Interessant, maar erg leuk! Zal wennen worden!


    26 - 02 - '16

    Cicero schreef:
    Ik heb mijn examen chemie dinsdag. :') Leuk gevonden. ^^
    En succes met je examen. (:

    Jij ook succes met je examen!


    Ex astris, sciencia

    Dooddoenervo schreef:
    Wordt wennen!
    I like!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou persoonlijk nooit een naam kiezen wat mijn zou doen denken aan een schoolvak. Maar deze heeft in ieder geval wel een mooie betekenis.


    ©1998

    DragonAlpha schreef:
    Ik zou persoonlijk nooit een naam kiezen wat mijn zou doen denken aan een schoolvak. Maar deze heeft in ieder geval wel een mooie betekenis.

    Moest het nu een wiskundige zijn, dan zou ik hem ook niet gekozen hebben; Maar Chemie - samen met fysica - is één van mijn favoriete vakken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 7:47 ]


    Ex astris, sciencia